irritantste opmerkingen van mensen................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13260
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:03

smurf schreef:
*hahaha** lig in een deuk*

ik heb jaren een schimmel gereden en hoorde ook vaak opmerkingen als: "geef die knol eens terug aan Sinterklaas" en " hé zus, je hebt schimmel tussen je benen"


Ja, die ken ik inmiddels ook... errug grappig Verward of als ze roepen: kijk, twee paarden op elkaar.... ook hartstikke leuk Scheve mond

maar toen ik nog klein-penny-kindje was heb ik de mensen van de pensionstalling in onze straat eigenlijk ook wel een beetje gestalked, elke dag weer vragen hoe de paardjes heetten Haha! . Meestal gaven ze wel antwoord, maar sommige paarden hadden elke dag een andere naam Tong uitsteken hahaha, die mensen kregen er dus echt wel genoeg van.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:18

De meest irritante is toch wel die van pubers die roepen : Kom je ook klaar op dat beest ?!
Meestal roep ik dan terug : Ja joh, elke dag wel 3 keer, waarom denk je dat ik paardrij ?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:12

O weet er nog 1. Vroeger op mijn verzorgpaard ging ik altijd naar het bos. Op het zandpad mocht ze dan in rengalop, dat wist ze, en begon al 200meter van te voren schuin te draven en op de plek te etteren. Staat er op een dag een bouwvakker naar me te kijken, zecht ie linker teugel, rechterbeen, ja nu ophouding maken. Nee niet goed hou dat paard eens in bedwang. Ja zo is het beter.
WAAR BEMOEID DIE L*L ZICH MEE!!!! Boos!
Zijn dochter reed ook paard, en dus wist hij ook precies hoe het moest. Schijnbaar kon ik er dus geen reet van Verward
daar kan ik echt kwaad om worden. Koop zelf een knol en ga iedereen eens laten zien dat je het zo goed kunt!

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:15

die over dat klaarkomen op je pony.. die heb ik ook vaak genoeg gehoord Tong uitsteken ik zeg inderdaad ook altijd: ja natuurlijk wat denk jij dan?!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:27

ik antwoord altijd "kom jij klaar als je de trap op loopt? schuren je ballen zo lekker langs je benen zeker"

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:36

haha die is ook goed ja OK dan!
ik rij ook op een schimmel en ik hoor ook wel is zoiets van: Kijk het paard van Sinterklaas Verward

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:48

sherwood schreef:
ik antwoord altijd "kom jij klaar als je de trap op loopt? schuren je ballen zo lekker langs je benen zeker"


HAHAAHAHA, die moet ik onthouden, lig in een deuk!
Voor de rest heb ik al rotte opmerkingen genoeg gehad, die wil ik niet meer herhalen, grrrr Scheve mond

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:58

als je met je 77 cm grote paard over straat loopt heb je andere varianten :
* heej jij hebt een grote hond !
*mijn konijn is nog groter(kindjes die denken dat ze leuk zijn)
* lief klein veulentje,waar is de mama?
blijft altijd spannend die opmerkingen Haha!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:00

"jij verzorgd je paard slecht,ik zou zijn sokken maar afknippen anders gaat hij erop staan en dat is zielig"...
aldus een meisje van een jaar of tien.. Clown

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 00:58

de eigenaresse van mijn verzorgpaard gaat regelmatig de bossen in met haar eigen paard fortuin. Nou zweet fortuin nogal snel en zeker met een buitenrit, want dan is hij nogal aan het uitsloven. Komt ze weer zo'n allom bekent gezinnetje tegen, "kijk eens, dat paard wordt wel erg mishandelt zeg. " Ze rijdt niet eens met zweep of sporen

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 01:04

Of deze:

Ik beloon mijn paard; *klop*klop* op de hals. Zegt een man: "Waarom sla je je paard"??? Ik sla jou toch ook niet zomaar??


en...twee jochies:

Lekker kontje.........van je paard

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 11:27

Zet ik mn paard in de wei, komt mn moeder even kijken, en Torro begint te bokken.
Mam: Wat doet ie nou, Issie kreupel?
Ik: Nee, mam, dat heet nou bokken.

Iemand was haar paard aan het scheren. en ik had de praam vast.
Komt mn pap:Maar Angelique, je moet zn lip er niet afhalen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:18

Angeliek schreef:
Zet ik mn paard in de wei, komt mn moeder even kijken, en Torro begint te bokken.
Mam: Wat doet ie nou, Issie kreupel?
Ik: Nee, mam, dat heet nou bokken.

Iemand was haar paard aan het scheren. en ik had de praam vast.
Komt mn pap:Maar Angelique, je moet zn lip er niet afhalen!

Jij hebt het toch maar getroffen met die ouders van jou, ECHtE paardenkenners zijn het! Haha!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:24

of mensen die half doof zijn ofzo Verward
wat is het voor een paardje?
het is een shetlander
o dus het is een shetlander.
ja
5 minuten later....
wat is het eigenlijk voor ras dan?

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:44

Ik bedenk me net nog zo'n stomme opmerking die ik regelmatig krijg.
Ik rijd dus op een Shire, en dan heb je van die mensen die vragen: "is dat een trekpaard?". Eh, ja, daar werd dit ras de laatste eeuwen voornamelijk voor gebruikt.
En dan de volgende vraag: "Kun je daar dan ook op rijden???"
<zucht> Wat denken ze dan dat ik daar in dat zadel aan het doen ben?
(en nee, niet klaarkomen! Haha! )

Tamara

Berichten: 10447
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:13

Weet wel een verhaal van een vriend die Friesen rijdt, maar das vooral gevaarlijk (ok en irritant). Vriend stapte vanaf de rijvereniging naar stal, ongeveer 100m, komt er een man langs op de fiets die begint te schelden dat ie aan de kant moet enzo. Vriend reed gewoon netjes langs de kant van de weg, ruimte zat voor die vent om te passeren. Vervolgens ging die vent vlak voor paard fietsen dus vriend wordt btje pissig, en daarna zakt die man af en maakt aanstalten om zn sigaar op de kont van t paard uit te drukken! Stoom uit je oren Vriend heeft m dus met zweep in zn gezicht geslagen, wat een volslagen idioot, eerst al zo belachelijk doen en vervolgens je sigaar op de kont van t paard uit willen drukken! Halloooo denk es na, tis een beest, en dan nog, dat doe je bij andere mensen toch ook niet???

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:51

Supertje schreef:
Ook de opmerking 'Hij doet niks hoor, hij wil alleen maar spelen' is ook fijn, als er weer zo'n hyperactief keffend enkelbijtertje om je paard rent....
Haha!


Die vind ik altijd leuk!!! Daar scheurt mijn paard heel hard achteraan! met de bek open en het hoofd heel laag bij de grond!
En dan maar terugroepen: Hij doet niks hoor! hij wil alleen spelen!

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:14

mijn vriend dacht een keer, toen ik de singel pakte, dat deze om de nek heen moest haha.

of kom je met je arabiertje, met dressuurzadel, en gewone hoofdstelletje door het bos heen, geeft hij een keer een bokje, hoor je mensen: die is er vast op getraind om western te rijden Haha! (bloedserieus)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:48

Mijn oude pony schrok een keer in het bos van een paar wandelende mensen die ook een klein kind op een driewieler met vlagje bij zich hadden.

Ze zagen Karuna nog al spartelen toen zij dat driewielertje zag. Toen gingen ze heel lief in de bosjes staan om me er langs te laten. Nadat ik tegen ze geroepen had dat ze beter op het pad konden blijven staan omdat ze het zo nog veel enger vond.

Afijn na veel gespartel ben ik er lang gekomen. Staan er een stukje verder een paar mensen bij de weg. Zegt de een "Goh mevrouw u heeft uw paard heel goed leren dansen??" en een ander zei "was uw paardje een beetje onrustig".

DAn snap ik er dus niks meer van.

Pantykous

Berichten: 10497
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:39

ik heb 1x met mijn pony zo iets grappigs gehad, zij is zomers goudbruin maar wel met een aalstreep...
Komen er 2 van die jochies naar me toe: "dat is vroeger een rapidash (paardenpokemon) geweest, dat kan ik zien aan die zwarte streep, dat het vroeger in de fik gestaan, en de kleur is hetzelfde!... En toen wilden ze een 'gevecht! met me aan gaan.... Mijn rapidash tegen hun evee (is pluizig schoothondje) Tong uitsteken

Het bekende 'lekker kontje hoor', 'kom je klaar op je paard' etc... Heeeel irritant!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:04

Wat zou je dan kunnen zeggen tegen mannen in het zadel? Lachen

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:57

Paardje, aaie! En dan zo dicht mogelijk bij je paard zijn hoeven gaan staan. Of mensen die ongevraagd eventjes hun kind op je paard 'parkeren'... Mag ie wat lekker, en dan met een Mars o.i.d. aankomen zetten. Scheve mond
Maar wat ik helemaal irritant vind, mensen die met de auto vlak achter je blijven rijden, waardoor je paard juist gek wordt en dan heel ongeduldig iets gaan roepen, terwijl ze er zo langs kunnen

Of mensen die je bijna dagelijks tegen komt en steeds weer dezelfde vraag stellen, aaaah wat heeft tie een lieve kleine oortjes (pony mist kwart van oor) en dan, ooohhw die andere is niet zo (alleen links) hoe komt dat? Tja ik had honger onder weg of ik zeg dat ze toch niet luistert en ze een stuk oor dan toch niet mist..... Verward

Of dit had een vriendin van mij laatst, rijdt ze op de baan (dravers) met haar pony, een schimmel merrie, staat er een meisje van een jaar of 8 te kijken, zegt ze tegen haar, aaaah, dit is mijn droom pony, wit met gele manen, hi, hi....... Haha!

Of ben je aan het rijden en moet je paard plassen, krijg je standaard die vraag, is het een mannetje? Neej, d'r hangt altijd iets onder, duh da's zijn ventiel, als ie dan wat dunner wordt blaas ik 'm op??????

Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:53

Citaat:
Of ben je aan het rijden en moet je paard plassen, krijg je standaard die vraag, is het een mannetje? Neej, d'r hangt altijd iets onder, duh da's zijn ventiel, als ie dan wat dunner wordt blaas ik 'm op??????

*whahahaha* zoiets had ik laatst ook, gaat m'n ruin staan plassen op een fietspad Cool , fiets er een jochie van een jaar of 6 langs, die zegt: ze krijgt zeker een baby hè, ze is zo dik........ Verward Clown
Dus ik zeg: wat denk waar ie nu mee plast......???

zegt ie: o, ik zie het al het is een jongetje, hij heeft een piemeltje
Haha!

juulebuul

Berichten: 8
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: stal..nee: huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:59

Ik stond mijn oude verzorpony te poetsen en toen zeiden ze: paardenneuker.....dom...

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:01

smurf schreef:

zegt ie: o, ik zie het al het is een jongetje, hij heeft een piemel
tje

Haha!


Geweldig!
Mijn vriend was zelfs jaloers op die van mijn paard...
Toen heb ik maar even uitegelgd dat een paard gem. 600 kg weegt en het niet zo raar is dat HIJ ook wel wat groter is dus... Toen ging het wel weer beter! Haha!