irritantste opmerkingen van mensen................

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10448
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:42

Hahaha, wat een geweldige opmerkingen hier ook weer! *LOL* Kan er zo gauw ff geen bedenken, maar ik heb ook wel eens zulk soort opmerkingen gehad, kan er meestal wel om lachen. Haha!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:51

*Tamara* schreef:
Hahaha, wat een geweldige opmerkingen hier ook weer! *LOL* Kan er zo gauw ff geen bedenken, maar ik heb ook wel eens zulk soort opmerkingen gehad, kan er meestal wel om lachen. Haha!



lachen....? nou ja dat heb ik vaak achteraf, als ik er later over nadenk.
maar op het moment zelf.......

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:55

ik heb alles al gehoord als mijn bereden ezelhengst weer eens meegaat met een buitenrit.

huh,is dat een ezel?
he' een muilezel!
haha een ezel op een ezel.
ezeltje prik je.
ach,komt hij uit spanje?
wie gaat er nou op een ezel zitten!
paardrijden op een ezel,dat kan toch niet?
op welke kinderboerderij staat hij?
ach ,zijn pootjes breken bijna!

enzovoorts..........

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:58

Trouwens echt HOOGST irritant vind ik de opmerking "Kennie nie harder?" Scheve mond
Nog het allerirritantst zijn mensen die met hun tong klikken Boos!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:19

Echt irritant vind ik mensen die hun kleine kinderen op ruiters af laten rennen (bijna eronder!) al schreeuwend dat ze willen aaien of rijden. Ik heb wel eens heel geduldig aan een stel schaapachtige ouders uit staan leggen dat het gemiddelde paard 600 kilo weegt en het niet eens merkt als 'ie zo'n kleintje omver loopt...

Liselot

Berichten: 32208
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:27

vandaag kwam ik nog een hele grappige tegen Haha! een oudere vrouw met haar kleindochter. ze legde uit aan haar kleindochter dat die dingen om de benen (bandages) ervoor waren zodat het paard niet door zijn enkel kon gaan Verward hahahaha Haha!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:28

ook zo'n irritante opmerking is:
dan zeggen ze van ja ga maar zwaaien naar het paardje

vreselijk irritant

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:34

ook een leuke... goh wat zit je daar op een mooie BELG!!!! nee mevrouw dat is een shire, een wat??
of mogen we even aaien, mijn dochter is gek op paardjes. Dochterlief durft niet eens achter moeder vandaan te komen, want dat monster is wel heel erg groot Haha!
Moet je niet eens naar de kapper met die haren? Je paard struikelt bijna over z'n eigen POTEN met die haren daar. He hij heeft een lange staart, die moet er toch af bij die knollen? Boos!
Paard waar ga je met dat meisje heen... ook heel lollig
Kun je die wel houden? Nee als ie gaat dan is het een moordmachine, en hij eet vlees...
kan zo nog wel even doorgaan.

Liselot

Berichten: 32208
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:35

als iemand vraagt of die mijn paard mag aaien zeg ik altijd heel vals: NEE, hij bijt!
hebben die mensen mooi pech gehad. als ze zo nodig een paard willen aaien gaan ze maar naar een kinderboerderij

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:44

Haarbal schreef:
En deze dan: "Je mag ook wel een keer op mij komen rijden hoor! (*hijg hijg*)" Boos!


Dat zijn de ergste!

Ik was een keer met een vriendin richting bos aan het rijden. Stopt een busje met man, raampje open, wij dachten die wil richting vragen of iets dergelijks.. Nee hoor.. Of we klaar kwamen en dergelijke op het zadel..

Wat een *** opmerkingen zijn dat.. Ik was op dat moment in staat die vent met mijn springzweep in zn gezicht te slaan Stoom uit je oren

En over "zielige" bitjes en rijtechnisch oplossen vind ik dat morrisje gelijk heeft.. Ik heb een pessoa aangeschaft voor buiten, rubber-dubbelgebroken appelbitje met een extra ring.. Ik wil het ook gewoon veilig houden voor mijzelf en de rest.. Mijn paard wil nog wel eens onverwacht heel overdreven enthausiast worden buiten zeg maar Schijnheilig

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:48

Supertje schreef:
Nog het allerirritantst zijn mensen die met hun tong klikken Boos!


Ow ja, die zijn echt niet zo fijn. Mijn pony is vooral voor de kar gebruikt en dan kan je al raden hoe goed ze daar op reageert...

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 21:50

ik had jaaaaaren geleden iets wat ik nooit meer vergeet. ik had me eerste verzorgpony, ik ging met hem naar buiten samen met de eigenaar van de pony en haar paard, en nog een meisje met pony, die pony ging er vandoor met dat meisje, dus de eigenaar van mij pony er achteraan (nadat ze mij had gezegt rustig te blijven, en hem bij me te houden) maar mijn pony werd zo druk, dat ik snel ben afgestapt. al dribbelend liep hij aan me hand, ik liep op het zandpad aan zijn linkerkant, maar toevallig liep ik tussen hem en de bosrand in, en naast hem lag een fietspad, komen er mensen langs, "je moet aan de andere kant lopen hoor!"
oeh ik kon die mensen wel killen, ik was al nog zo klein, reed nog niet zo super lang, en daar liep ik alleen met zn drukke pony, (wat verder overigens heel goed ging zo)

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:53

Ow jah deze vind ik trouwens nog erg leuk:

Hij is wel klein hè, voor een Fries?
(Ja, t is alleen een mérens, maar ach...)

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:55

hahahah wat een opmerkingen egt heeeeel erg!
nja ik hoor nog wel eens *fluit* lekker kontje! uh da paard dan.... en een lol dat ze hebben! nou!
Of het gezicht van kleine kindjes als mijn hengst zijn geslachtsdeel toont, en ouders die dan heel boos kijken. kreeg laatst zelfs de opmerking: dat vind ik niet kunnen hoor! reactie van mij: nou mevrouw misschien wilt u mijn paard een verzoekje doen?! liep ze boos weg!
maar het aller ergste rijd jij paard, dat is toch geen sport! GRRRRR!!!!!!!!
egt zoooow irri!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:03

biancaaaa schreef:
maar het aller ergste rijd jij paard, dat is toch geen sport! GRRRRR!!!!!!!!
egt zoooow irri!



die ken ik...... dit hoor ik thuis vaak,

me vader:
"saskia je moet es aan sport doen, je doet helemaal niets!"

ik:
"oh jawel ik rijd paard!"

me vader:
"ach das toch geen sport! het paard doet het werk, en jij zit er maar gewoon op te hobbelen!"

grrr, zelf schaakt hij! grapjas!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:28

Dat het geen sport is is *erg* makkelijk te verhelpen. Dat zei mijn vriendje ook wel vaker, en toen heb ik hem gewoon eens meegenomen naar mn verzorgpony Schijnheilig Want van dichtbij was een paard toch wel erg indrukwekkend. Daarna in de bak even real-life laten zien hoe galopperen gaat en dat was geloof ik ook wel eng (en ik heb t over een haffie van 1.47 met worstenbeentjes die echt niet hard gaat Haha! ). Toen hem erop gezet en gezegd dat als t allemaal zo makkelijk is of hij t even na kon doen...En toen ie merkte dat hij haar niet eens naar rechts kon laten gaan wanneer hij wou, was de wedstrijd gewonnen Knipoog Tong uitsteken

Eén rondje draf doet het over het algemeen ook prima Schijnheilig *LOL*

Bovendien...toen ik een paar jaar geleden voor een tijd stopte met rijden zijn mijn kuitspieren tot ongeveer de helft gekrompen van wat ze waren toen ik wél reed...hoezo geen sport?

[edit: suffe typo]

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:36

Myra1 schreef:
Ow jah deze vind ik trouwens nog erg leuk:

Hij is wel klein hè, voor een Fries?
(Ja, t is alleen een mérens, maar ach...)


Dat si inderdaad ook zo dom! Als je er niets van weet houd dan gewoon je mond.

Wat ze ook vaak zeggen tegen mij is: Zien jouw paarden wel wat??? Vanwege de lange voorplukken.. Ik antwoord meestal dat ik hoop van niet want dan zijn ze lekker rustig Haha!

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:14

Boze reacties dat je paard niets kan zien krijg je ook als hij een vliegenmasker op heeft hoor Haha!

Mensen die willen aaien vind ik meestal niet zo erg, zo vaak kom ik ze niet tegen, alleen in het dorp of als ik tijdens een buitenritje ergens even pauze houd. Ik zeg er wel bij dat kinderen niet moeten gillen, springen o.i.d.. Jordy is wat dat betreft heel vriendelijk, er worden alleen geen snoepjes of wat dan ook ingestopt.....
Wel heb ik het eens meegemaakt dat een vader met zijn 2 kinderen ook even kwam aaien, vader tilt het jongste kind op om het hoofd te kunnen aaien, niks mis mee. Echter zet hij daarna gewoon dat kind op mijn paard.... Heb toch even fijntjes uitgelegd dat ik dat echt niet kan waarderen....

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:11

Hm, ja, ik heb een Shire-gelijkende Tinker, hij is alleen een x aantal centimeters kleiner... Nou, dan krijg je ook van die reacties...

"Jaaah, ik weet wel wat voor'n paard dat is! Das zo-een die voor de bierwagens loopt! Waarom zit je erop, meid? Dat beest moet voor de wagen!" (Ja, ik zou wel levensmoe zijn als ik dat deed!)

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:52

Idd het albekende : Paardje !!

Een keer reed ik op mijn paard buiten en was er het zoveelste kind dat weer een riep : Paardje !!
Ik voor de gein: Ne hoor, Hondje...

Hoor je dat kind: HUH ? Met een geweldig verbaasde blik erbij Haha!

Meest irritante: Mag ik aaien ? en dan nog het liefst in korte broek op slippertjes dicht voor de hoeven van mijn paard gaan staan Lips are sealed

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:09

Kusia schreef:
Ik was aan het wandelen met Gino (minishet), komen we een man met hond tegen. Zegt hij tegen zijn hond: "Kijk eens Boris, dat is pas een rare hond!"




Ik draai het om. Als ik een hond passeer, waar Emeraldo dribbelend langs gaat, zeg ik altijd maar "Dat is een gek paard heh!" Ach ja, ik doe het niet om die mensen te beledigen, maar om m'n paard gerust te stellen, je moet toch iets zeggen Verward

Zaterdag (jaja...de eerste dag dat het zonnetje weer lekker scheen) moest ik aan de rand van een woonwijk naar de les stappen. Hoeveel keer ik "paardjuuuhhhh" heb gehoord weet ik niet meer. Ziek

Toen er een kudde skeelerende kinderen achter Emeraldo aankwamen, heb ik hem maar stil gezet en gevraagd of ze wilden aaien, in de hoop dat ze daarna weer de andere kant op skeelerden. En Emeraldo gedroeg zich keurig hoewel hij niet echt blij is met de schoenen op wieltjes Clown .

En nog een paar kinderen wilden heel graag paardjuuhhh aaien, maar moeders vond paarden maar vies volgens mij. Ze keek zo woest naar mij en Emeraldo, stom mens

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:35

Idd die van de manen. Ziet die wel wat?
En kan die niet harder?
Toeterende auto's.

Vlak bij mijn opa woont een vrouw, die een gloeiende hekel heeft aan paarden. Op een dag zei ze: als je hier nog 1x langs loopt met dat beest pak ik mijn bezem en sla ik jullie hier weg.
Ik dacht "what the f*ck? Verward
Volgende dag, even voor haar huis stil staan en zwaaien, terwijl ze achter haar geraniums zat te loeren. Niet heel vriendelijk maar ze kan me wat. Muts...

Nog 1tje Haha! Geen paard, maar kat.
Mijn kat Max is nogal agressief tegen honden. Vandaar dat hij alleen aan een lijntje naar buiten gaat. Dus ik loop met hem over straat, komt er een man aan met een golden retreiver. Dus ik pak Max op, zegt die man: hij doet niks hoor.
Zeg ik: Nee, maar hij wel! Haha!
Man kijkt: Verward
Haha!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:36

Ik heb een verhaal gehoord van een meid bij ons op stal:
Zij wou ooit met haar paard gaan grazen langs de weg. We moeten dan 25 meter weg over om de dijk af te lopen naar beneden waar veilig gegraasd kan worden. Dat paard was nogal gek op de weg en dribbelde alle kanten uit behalve de juiste. Op het moment dat ze de dijk af wil lopen wil het paard dus niet meer en begint te steigeren. Waarop en een man op een fiets langs komt die denkt het paard van achteren wel even op te jagen naar beneden. Die meid zei: Dat kun je beter niet doen meneer !!
Meneer eigenwijs en deed het toch. Met als resultaat: Het paard haalt uit, bijna die man met fiets dwars door midden.
Die man weet niet hoe hard hij weg moet fietsen: Stomme knollen !!


Ik moest wel heel erg hard lachen toen ik dit hoorde !! Haha!

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:47

De meest irritante opmerkingen komen meestal van puberende jongetjes: kijk eens twee paarden, 1 erop en 1 eronder.
Alle Sinterklaasversies heb ik met Noah ook al gehoord. En de opmerking; zo wat is ie groot (en gelukkig ook wat een mooi paard) komt ook regelmatig voorbij.
Ik ben ook al een aantal keer gevraagd of het betreffende paard soms te koop is. Dan zeg ik meestal: jawel, maar dan wel nu contant afrekenen.
Het allerirritantst vind ik wel de kinderen die op volle snelheid op je af komen rennen zodra ze je zien (maakt niet uit of je stapt of vol galopeert) en hun ouders die meestal niet begrijpen waarom kindlief wordt weggestuurd, mensen die niets zeggen/doen als hun hond als een ******* tekeer gaat tegen je paard en de zogenaamde experts die alleen maar zeggen: jammer van dat rechterachterbeen en vervolgens doorlopen.
Ik was gister met een groep op het strand aan het rijden en ik wilde rustig langs een groep Pittbulls stappen, waar we weleens problemen mee hebben gehad. Komt 1 van die gasten boos naar ons toe en begint te schelden waarom we niet eens doorrijden, want we liepen zo in de weg en nu konden de honden niet los. Ik kan me vergissen, maar volgens mij mogen die honden tegenwoordig niet eens meer los. Het is in ieder geval blijkbaar nooit goed.
Ook zo grappig: mensen zien je vaak met een heel druk paard aankomen (meestal zit er dan ergens een onzichtbare trol ofzo) en dan blijven ze lekker in de weg staan om te kijken wat er dan gebeurt. Tja wat kan er nou gebeuren als een stuiterend paard in een kleine ruimte langs een groep kijkende mensen moet ? mmmmmh lijkt mij logisch, maar blijkbaar ben ik de enige die het gevaar ziet.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik laat het hier maar even bij.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:52

Zaterdag reden Jantina en ik ergens rond in de polder: "Wat een dikke paarden!" En dan op zo'n manier dat het niet de bedoeling was dat wij het hoorden. Nou zijn onze paarden niet de allerslanksten, maar toch Knipoog