irritantste opmerkingen van mensen................

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:05

Tomaatje"]
[quote="HeleennAnton schreef:
'Mamma ,paardje, paardje, paardje, paardje ' wordt er soms wel eens gek van.

Jep, maar die moeders die die kinderen dan mee sleuren en vervolgens aan de andere kant van de weg gaan lopen zijn wel heel leuk Schijnheilig
[/quote]
O als ik met mijn verzorgpony wandel doen ze dat helaas nooit
'Aaien aaien aaien aaien!!!' En voordat ze uitgeaaid zijn ben ik weer een kwartier verder.
Sommige mensen zijn ook zo brutaal om te vragen of hun kind er op mag.

Petra_O

Berichten: 3140
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:05

Nog wel een leuke: Ik kom op m'n haffie voorbij midden in de winter, er loopt een oudere man langs de weg. "Is het niet koud daarboven?" Yea right, op een pony van 1, 35 is het echt kouder dan op de grond

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:07

Walter ziet er ook wat liever uit dan mijn "gevaarlijke" "grote" paard Tong uitsteken Die overigens totaal niet naar kinderen kijkt...

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:22

nah, bij mijn oude verzorgpaardje stond ook een shetje.
En dan liep dat meisje er met dat shetje(zweetvos) naast(Ik zat op een bruin paardje)of ze zat erop,
En dan kwamen er mensen met kinderen:

Mama papa kijk een moeder en een baby..
(En dan was de mijne nog wel een ruin)

En de eerste keer zit je nog van, het zal wel,
maar na 500 keer wordt je daar echt wel een beetje moe van...

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:31

Citaat:
Jep, maar die moeders die die kinderen dan mee sleuren en vervolgens aan de andere kant van de weg gaan lopen zijn wel heel leuk

Als ze uit de weg gaan wel. Maar tijdens mijn 2e menles moest ik door een dorp rijden, net voor kerst, langs een supermarkt. Kom ik aangereden met een vrij groot, sterk paard voor de wagen (nog helemaal zenuwachtig natuurlijk want het was pas mijn 2e keer op de bok).
Steekt er een man over met een kerstboompje in zijn armen en 2 kleine jochies met boodschappentasjes aan weerszijden.
Zomaar zonder te kijken, terwijl ik daar met paard en wagen aan kom. Pas midden op straat ontdekt hij ons opeens. Kijk nou, een paard! Roept hij en blijft staan!

Ik zie hem nog zo staan, midden voor de wagen met die kerstboom in zijn armen en die kindertjes links en rechts van hem. Ik schrok me wild en wist acuut niet meer hoe die noodstop ook al weer werkte.
Gelukkig sprong (nog voor mijn leraar kon ingrijpen) het paard uit zichzelf al opzij om het stel niet te overlopen, en pas toen kwam die vent bij zijn positieven en probeerde de kinderen naar de kant te sleuren, waarbij hij ook nog zowat zijn kerstboom en de boodschappen liet vallen.
De rest van de les heb ik nog met hartkloppingen gezeten!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:27

Ik kreeg net nog een opmerking: Je mag hem niet slaan he?!!!! Denk erom!!!!!
Net of ik me paard aan het afranselen ben omdat ik toevallig met een zweep rijd...

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:41

Ik was aan het wandelen met Gino (minishet), komen we een man met hond tegen. Zegt hij tegen zijn hond: "Kijk eens Boris, dat is pas een rare hond!"


verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:57

Loop aan de hand met een stokkreupel paard: "Kun je er niet beter op gaan zitten?"

Ik rij op de weg met een vriendin, met een palomino van 1.70m: "Is dat nou een fjord?"

Ik rij op een töltende ijslander, komen er 2 meisjes langs, precies dé stereotype pennymeisjes: "Dat paard loopt kreupel, hoor!"

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:03

"Mevrouw! Mevrouw! U verliest iets!"
Als mijn paard net gemest heeft..... Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:10

Kind met *eng* wapperend oranje valggetje crosste naar me toe PAARDJE PAARDJE!!!!
En paardje dacht ZOEFFFFFFFF hahahaha enbg he vlaggetjes op kinderfietsen hih

En mensen ie je met open mond aankijken als je er met zn 2 opzit tijdens een buitenrit , sooooooow das zielig.....We wegen ook ieder 1500 kilo dus das wel 3000 kilo op zn rug , enne het is maar een tnkertje dat houdt ie nooit....

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 17:56

owh ja! die oranje vlaggetjes! super irritant!!

ik had gister op buitenrit, ik ging naar achter, over een zandpad langs akkerland... er waren dus boeren bezig met bemesten etc, mijn pony stelt zich natuurlijk onwijs aan, en wou er niet langs, normaal ga ik gewoon door het akkerland erlangs, al bokkend... maar ja de boeren zouden dat zien en dan niet zo blij zijn denk ik.... dus dan maar afstappen....
komt er een vrouw naar me toe, "moet ik je even helpen?" kijk das wel aardig!

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:56

hahah.. lag me half dood bij die opmerkingen van mensen..

reed vroeger nog wel eens na t werk een rondje buiten stappen met een merrie en die reed ik met behorlijke sporen. wrd dr vaal gevraagd "prik je je paard neit lek"
nee, me spoor raakte de merrie neit eens :S

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:49

Kleine kinderen zijn af en toe inderdaad wel fijn ja, rijd je daar rustig, ineens keihard PAAAAAARD!!!!!!!! Paard schrikt zich te pletter......

Ook de opmerking 'Hij doet niks hoor, hij wil alleen maar spelen' is ook fijn, als er weer zo'n hyperactief keffend enkelbijtertje om je paard rent....

Een hele tijd terug hoorde ik wel een hele leuke, we stonden ergens te pauzeren tijdens een buitenrit. Komen er mensen kijken, een man en een vrouw, mij best. Begint die vent helemaal wijsneuzerig tegen zijn vrouw, 'Ja da's ik weet wat voor ras die bonte is, da's een Twinkel!' Echt prachtig Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:54

midden in de zomer Cool :
Hej, daar is Amerigo Scheve mond

wat een mooie pony
GRAAAAAAUW.. het is geen pony >;) , met zijn stokmaat van 1.59

gadver, wat is dat paard vies...
(toevallig een keer een mestvlekje, en ik had geen zin om hem er af te wassen)

Mirk erg druk aan het doen...
Pennymeisjes: 'Mag ik hem aaien???'

NEEEEEE, nu even niet Haha!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:59

ik reed met mn pony over de weg, en dus hoorde ik ook gelijk hé het paard van sinterklaas, de andere naar van pipi lamgkous,
wel orgineel Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:00

Citaat:
Ik rij op een töltende ijslander, komen er 2 meisjes langs, precies dé stereotype pennymeisjes: "Dat paard loopt kreupel, hoor!"

Whahahahaah Haha! prachtig!
Kan alleen zo even geen domme opmerkingen bedenken Haha!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:28

Ik kom alleen maar banketstaaf tegen eigenlijk...

Zo waren ze links het gras aan t maaien in de berm met de meest idiote aparaten, rechts stond een busje open.
Ik er tussendoor... spannend... Paardje kijkt, kijkt nog meer EN....
TOET!!!
Ik kijk heel verbaasd om:
Rijdt er een auto in zn staart. En de bestuurder ook nog even gebaren dat ik voor m aan de kant moest gaan. Ja waarheen dan? Met mn paard het busje in zeker??

Maar op dezelfde buitenrit kwam ik ook nog een meisje van een jaar of 3 hooguit tegen met vader en hond. Ik zat te grazen (nou ja, mn paard) en ze kwamen vragen of ze het paard mochten aaien. Ja natuurlijk. En ofie ook hond bestendig was. Ja, dat issie ook.
Stond er een vader met een jonge hond die zich blaffend achterd de baas verschool met een meisje die springend net aan de buik van mn pony kon aaien...
Zo lief.

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:39

Ik moet altijd op weg naar het bos langs een visvijver waar van de ouwe (sexueel gefrustreerde) mannetjes zitten de vissen de hele dag. Ik liep langs al wandelend met mijn paard..
Man: "mooi paardje hoor!"
andere man: 'en wat der voor loopt ook" ( Bloos! )

Op de terugweg moet ik er weer langs beginnen ze "daar gaat ze" te zingen van Clouseau ( Bloos! Haha! )

En opmerkingen van kinderen:

Wat een mooi paardje!
Hej een cowboy. (ik rijd western)
Kijk mama, die heeft een mooie streep op zijn rug. (ik heb een fjord)
Achter mijn rug om zeggen mensen tegen elkaar: 'Zie je dat, zij heeft geen hoofdstel. (ik rijd met halster)

En een man die vroeg of ik een ijslander had (naja ijslander, fjord, wie ziet het verschil Knipoog?)

Mist

Berichten: 9495
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:44

Niet zo'n last van, mensen hebben al gauw ontzag voor mijn veulentje van 1.78, steken er de straat voor over of gaan achter een boom staan Haha! ik roep dan meestal "hij is vegatarier hoor !"

Een aantal jaren geleden reed ik begeleiding op een buitenrit, onder mijn "aanhang" bevonden zich 2 tinkers "hey !! die zijn gesponserd door Melkunie !"....die vond ik wel leuk

Duhelo

Berichten: 28594
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:45

Estragon schreef:
Ik kreeg net nog een opmerking: Je mag hem niet slaan he?!!!! Denk erom!!!!!
Net of ik me paard aan het afranselen ben omdat ik toevallig met een zweep rijd...

ik zou dan geantwoord hebben: neeje, doe ik noooooooit Schijnheilig
*zwiep, tikje met de zweep om te vertrekken in draf*
(enkel als het paard daartegen bestan is natuurlijk Haha!)

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:54

Kijk een PAARDJE!!!
Als je denkt dat dit en uitspraak is van een kind, dan heb je het fout. Ook volwassenen blijven stug paardje zeggen. Schijnheilig

Op een mooie zondag middag rij ik buiten lekker ontspannen lange teugel, nadert er van voren een auto die steeds langzamer gaat rijden en het raampje open draait.
Dus ik denk die wil vast de weg vragen ofzo Lachen .
Springt er ineens een blond moedertje uit de auto gooit de achterdeur open en sleurt haar twee kinderen uit de auto, KIJK PAARDJE .
Dus ik reageerde heel vaag ;o hoi Verward .

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 19:55

dutske"]
[quote="Estragon schreef:
Ik kreeg net nog een opmerking: Je mag hem niet slaan he?!!!! Denk erom!!!!!
Net of ik me paard aan het afranselen ben omdat ik toevallig met een zweep rijd...

ik zou dan geantwoord hebben: neeje, doe ik noooooooit Schijnheilig
*zwiep, tikje met de zweep om te vertrekken in draf*
(enkel als het paard daartegen bestan is natuurlijk Haha!)
[/quote]


haha, ja precies, zoiets zou ik ook wel kunnen doen, lachen man! haha

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:04

whahahahahahahaahah *ligt dubbel* *LOL*

ik krijg vaak de gebruikelijke opmerkingen naar mn hoofd als ik met mn verzorgshet wandel erg irritant
maar sommige mensen zijn heel brutaal, is het zondag, ben je je paard aan het poetsen, staan dr opeens een stuk of drie kleine kinderen in je stal aan je paard te plukken Verward en die ouders staan toe te kijken. waarschuw ik ze: kijk uit die kan bijten hoor ( Schijnheilig ) kijken die ouders je boos aan, alsof je hun kind geen pleziertje gunt

maar soms ook als ik met de shet wandel komen er kleine kindjes aanlopen, blijven ze op een afstandje heel verlegen staan kijken, durven na een half uur voorzichtig te vragen of ze m alsTUblieft ( ja ik ben al groot Knipoog ) mogen aaien, zeg ik 'ja natuurlijk', zijn ze helemaal blij Haha! Lachen Haha! hoe lief
Laatst bijgewerkt door Mocca op 28-03-04 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:04

Ik was echt met stomheid geslagen eigenlijk.. Het was echt overduidelijk zo een man die voor het eerst in zn leven een paard van dichtbij zag... Ik zat hem volgens mij een beetje schaapachtig aan te kijken.. Ik riep nog wel naar mn rijgenootje (die reed een stukje verderop) dat ik de tip van mn leven had gekregen....

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:16

supertygetje schreef:
Als we naar buiten gaan met haf en shet, loopt Petra (spoekie) meestal naast Evelien (shet) en dan zeggen de mensen, pfft, ga der dan op zitten.. en als we er een keertje wel op zitten zeggen de mensen: ahhh, das zielig, dat kleine arme beestje...



heel bekend Haha!

Ook hier dat mijn shet niks kan zien met al die manen, en of ik mijn hond aan het uitlaten ben (neeeeeee, mijn goudvis, duuuh!)

Als Foxy voor de kar staan dan heeft hij ook nog weleens zoiets van, trek dat ding zelf maar en gaat lopen klieren. Krijg je van die opmerkingen naar je hoofd dat de kar ook veels te zwaar is voor zo'n klein paardje