irritantste opmerkingen van mensen................

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:15

Ik word altijd gek van als we mennen met frits in het bos.

"ziet hij nou wel wat"hij heeft namelijk een superlange voorpluk
ik "ja hij ziet nog zat"

of als ik op rosalie al die kinderen is dat noortje van de kinderen boederij. ik nee. die noortje krijgt over 2 weken een veulen Verward maarja dat weten die kinderen niet.

en ook altijd die kinderen tegen de shetlanders

"veulentjes kijk mamma veulen"
"kijk dat is net een hond"
"cavia's voorop"
"ik zou nooit met een muis voor de kar gaan"

pure discriminatie

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:53

Ik word af en toe helemaal gek van mn vriendinnen. Dan zien ze weer ergens een plaatje van een paard staat en dan is het zo van..
"Hmmmm, lekker paard"
of " hmmm, daar zit veel vlees aan, lekker zuurvlees"
Boos! een keer ben ik echt gek geworden!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:56

Net nog......... ik sta les te geven en dat paard gaat ineens iets onregelmatig lopen.......... laat ze even stappen, daarna aandraven met een lange teugel om te kijken of het weg is........ paard liep weer goed, teugels aannemen, paard blijft goedlopen ze komt de bocht uit en ze begint weer te hinkepinken........ ik zeg tegen de ruiter ze begint weer te hinkepinken...... komt er iemand langslopen die zegt......... HEY, dat paard loopt kreupel........... jaahaaa duuuuhhhhh. Hoogst irritant

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:52

Ga je een dressuurwedstrijd starten, met DAT daar? (wijzend op onze fjord)

Hij is wel erg dik he? (hij is juist minimaal 50 kg af gevallen)

Je slaat toch niet door he, want hij wordt wel erg mager (op de zelfde dag dat iemand dus zei dat hij dik was Verward )

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 08:30

Ik rij af en toe dan nog weleens meej op de manege ... en dan heb je vaak nog van die buitenritten ... zie je allemaal naakte mensen die je zitten aan te staren kom op mij rijden ... en dan kom je langs een groep jongens ... wat zijn dat voor tyfus beesten en schelden en doen ... ze hebben dan een zeer grote praat maar als je voor hen neus staat dan weten ze niet wat ze er meej aan moeten en fietsen scooteren of lopen weg ... Wat een mietjes Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:45

Er schieten me nog een paar te binnen. Ik reed een keer met Honey door het dorp, nstaan er 3 meisjes naast elkaar.
de oudste:
Kijk een paard!!!!
De middelste:
Niet joh, dat is een pony!
De jongste:
Nietes! dat is een veulentje!!! Haha!

Heb 1 x heel hard moeten lachen. Voor de havendagen (jaarlijks dorpsfeest) hadden ze een paar pony's van stal mee genomen voor ponyritjes, paar jaar terug.
Dus een klein manneke stapt een rondje op een haflingerruin. Manneke stapt af, en de haf zet zijn benen wijd en begint te plassen.
Manneke huilen, huilen huilen!!!
Moeder: Wat is er nou?
Manneke: Ik heb hem lek gemaakt!!!!!! Haha! Haha!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:51

mijn oude pony had een lief veulentje die dr staart tot de staartwortel af had gebeten..dus alsk buiten ging rijden kreeg ik de opmerkingen:

He dat meisje heeft haar staart afgeknipt!
Of:
Je bent zn staart vergeten!

En toen ik met melody laatste ging rijden kreeg ik de opmerking van groepje jongens:
Zow das een lekker kontje..Vant paard dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:53

gijsenkim schreef:
Net nog......... ik sta les te geven en dat paard gaat ineens iets onregelmatig lopen.......... laat ze even stappen, daarna aandraven met een lange teugel om te kijken of het weg is........ paard liep weer goed, teugels aannemen, paard blijft goedlopen ze komt de bocht uit en ze begint weer te hinkepinken........ ik zeg tegen de ruiter ze begint weer te hinkepinken...... komt er iemand langslopen die zegt......... HEY, dat paard loopt kreupel........... jaahaaa duuuuhhhhh. Hoogst irritant


Haha!:D:D De ruiter had het zelf ook wel door hoor.
Ik vond het ook behoorlijk irritant. Dat mens trekt normaal gesproken nooit haar bek open (ook niet als je haar groet) en nu opeens uit het niets "Ze loopt kreupel hoor, dat doet ze anders nooit." Dom wijf.

Scotlover
Berichten: 2277
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:39

Hmm .. Dat lijkt wel een varken !! Boos!

KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:05

Uhmmm... ja een keertje gehad dat iemand zei daar heb je 2 paardenmeide!

ennu... Rijden we op een bruin en voskleurig paard zegt er iemand nou misschien is dat wel het paard van sinterklaas tegen zijn kind

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:10

als ik mijn ijslander rij "is dat paard niet een beetje klein voor jou?"
of toen ik nog op een reguliere manege reed en mn paard was aan het töltne ipv draven, kwam de hele kantine over me heen "dat paard is kreupel hoor!!" (trouwens ook op wedstrijd gehoord....
en vant weekend kwam ik per ongeluk met mn ijslandertje in de intocht van sinterklaas terecht.. voorop.. al die kinderen "ben jij de vriendin van sinterklaas??" ik zat nl óók op een paard... haha

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:42

Hmmmm als ik met die van mij het wedstrijdterrein op rijd dan zijn
er regelmatig van die dagjesmensen die menen eventjes heel erg wijs
te kunnen doen tegenover hun echtgenote en zeggen dan'......
'Goh dat is een grote haflinger , hij is wel mooi zeg! '
Het is een 12 jarige KWPN 'er met een palominokleur.Zucht................. Clown

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 00:27

als ik met m'n minipaardje bezig ben, komen dr wel eens van die meisjes langs. 'goh, wat een leuke shetlander' 'nee, joh, dit is geen shet maar een minipaard' 'zijn die andere shetjes ook van jou?' nee, die zijn niet van mij en dit is geen shet maar een minipaard.' 'oh ja... en hoe oud is dat shetje dan????' (iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!)

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 00:29

of wat dacht je hiervan: mijn paard heeft een maanoog. 'joh, is dat paard blind??' 'nee, het is een maanoog, er zit minder pigment, het is hetzelfe als bij de meeste blonde mensen, die hebben vaak ook blauwe ogen' 'oh.... maar ziet hij er dan wel mee?' 'ja hoor, net zo goed als alle andere paarden' 'maar hij ziet wel minder toch???' (zucht)

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 02:47

kadans16 schreef:
Hmmmm als ik met die van mij het wedstrijdterrein op rijd dan zijn
er regelmatig van die dagjesmensen die menen eventjes heel erg wijs
te kunnen doen tegenover hun echtgenote en zeggen dan'......
'Goh dat is een grote haflinger , hij is wel mooi zeg! '
Het is een 12 jarige KWPN 'er met een palominokleur.Zucht................. Clown


Ik weet precies wat je bedoelt! Clown
Mijn palomino kleurige welsh K is ook al ontelbare keren uitgemaakt voor haflinger Qua maat lijkt t misschien nog iets meer dan die van jou Tong uitsteken maar qua bouw... Clown

En ik heb een keer ontzettend moeten lachen om een meisje die we tegen kwamen toen we door t dorp reden.
Begon zoals gewoonlijk toen een groepje kleine kids naar ons toe kwam en vroegen of ze even mochten aaien. Nou vooruit maar dan Knipoog we zijn de kwaadsten ook niet Schijnheilig
Hoor ik op een gegeven moment een van de meisjes wijzneuzerig zeggen: "Kijk, dit is een meisjes paard! Weet je hoe ik dat weet? Ze heeft hartjes op dit ding" (Zei ze wijzend naar t hoofdstel Knipoog) *LOL*

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 03:12

ik heb een paint en toen ik hem pas had ging ik zeer trots op hem een buitenrit maken . we kwamen voorbij een moeder met een klein kindje en dat kindje riep over heel de straat KIJK MAMA DIE MEVROUW RIJDT OP EEN KOE !!!!!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:46

Wat een leuke pooooooooooony heb je (=arabier) Boos!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:55

Naar mij werd een tijdje geleden nog juigend Anky!!! geroepen, vond het wel grappig Haha!

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:57

Nog een hele irritante,
Dit is een ooooouuuudddd topic

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:13

wij waren laatst in het bos en de meine was kei wild komen daar 2 mannen en 2 vrouwen aan... och je moet die beestjes niet zo afrakken ach gut hij zweet helemaal en toen begon de meine gek te doen ahhh.... wat zielig ze moeten zo kei hard rennen aaa... laat die beestjes gewoon stappen....
ik en mijn vriendin hadden echt zoiets van hou je mond als je er niks van weet toen waren we weggegaloppeert expres Tong uitsteken

of een keer toen waren wij op spring concours en toen waren er van die kleine kinderen en vader+ moeder
vraagt die moeder waarom hebben die paarden zon gekke muts op hun hoofd??? zegt het kindje ik weet dat dat weet ik anders krijgen ze koude oren!!!
ik en mijn vriendin lagen helemaal dubbel was ook zo grappig hoe dat werd gezegd Haha!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 11:09

Dit is inderdaad een oud topic zeg Haha!

Sorry maar ik leg hem weer terug op de plank in die kast links achterin Knipoog
Mocht je nog steeds wat dwarszitten even een nieuw topic openen maar.