irritantste opmerkingen van mensen................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrie

Berichten: 22330
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:03

Citaat:
Mijn vriend was zelfs jaloers op die van mijn paard...


lijkt me knap onhandig zo'n groot apparaat *LOL*
en dan al die vellen en andere soa's die eraan hangen Misselijk

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:07

Een paard met soa??
Die vellen kun je eraf halen. Gewoon schoon houden dat ding Lachen

Roxy20

Berichten: 578
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:58

Ik heb wel elke week opmerkingen als ik mijn shetlander in het bos rijd. Van wat een mishandeling (dat vooral van volwassenen) van kinderen krijg ik altijd leuk opmerkingen van:'mama, papa een paard'. Dat is wel grappig. Maar ik word er zo boos over die opmerkingen over dat het zielig is, mijn shet heeft naar zijn zin en hij kan het makkelijk. Maar hun hebben er geen verstand van. Of van die boze blikken die je krijgt.

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 17:35

Gisteren de orgineelste opmerking ever over een fjord gehoord.
Ik rijd met Sjo (mijn fjord dus Lovers ) naar stal over het fietspad, hoor ik opeens achter me een klein meisje zeggen: 'Kijk mama dat is net een zebra >;) , zegt die moeder: "nee hoor schatje, daar lijkt ie wel op maar dat is er geen hoor " *LOL* Haha!, ik kwam niet meer bij!
Wat een paar wildstrepen maar niet kunnen doen Haha!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:43

hahahha ech5t leuk topic dit!!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:06

laatst reed ik buiten met arzu, ik reed naast de stoep(voorbijgangers, ging netjes even op de weg lopen-tegen verkeer in- Schijnheilig ) meisje met stepje... HOIII!! ik: hoi. komt er een vader met een kind die op zo`n driewiellier zat, zet de vader zo: ooo kijk nou(naam van kind) een PAARDje(1.25) arzu vond dat fietsje er erg interesant uitzien. zegt die vader dat meisie. en waar ken je dit paardje van he??(kind nog nooit arzu gezien maarja!!)zegt dat kind, uhhhhhhhh.
arzu vond ondertussen dat er onder het fietsje vast wel wat lekkers te vinden was, dus ze duwt het fietsje om, kindje ondersteboven, papa helemaal:
ooo,jeeee gooit het paardje je zo maar om, he jasses heb je niks?? kind lag dubbel..maar durfde niet meer op het fietsje, ik maar weer weg met arzu, ging dat kindje weer op het fietsje, zegt ze: dit is mijn paaaaarrrddd!!!!!!!!!!!!!!!...
ffe later hoor ik nog: dag bruin wit paardje!!!!!!!!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 20:01

echt, heerlijke dingen komen hier uit!
echt super als je alles doorleest.

wat bestaan er toch "domme mensen".........

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:07

SANEX schreef:
De meest irritante is toch wel die van pubers die roepen : Kom je ook klaar op dat beest ?!
Meestal roep ik dan terug : Ja joh, elke dag wel 3 keer, waarom denk je dat ik paardrij ?

Hahaha *strijk neer van het lachen* *LOL*

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:30

Ik heb er ook een keertje wat meegemaakt.
Rijden met nieuw zadel (kreukt wat) : Hé, je paard moet ingeolied worden!
Kom net uit de piste op me paard, komt vent naar me toe, kijk verassend, man zegt niets neemt gewoon de hoef op van mijn pony terwijl ik er opzit Verward
En dan nog een kleine jongen die zei: Hé, heeft die ook een bit?
Hij was zo trots dat ie wist wat een bit was Haha!

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:55

Haha net even heel het topic doorgelezen echt zo'n grappige dingen alleen kan ik nou zelf nergens op komen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:23

haha ik heb mijn haflinger in de zomer bedekt met een wit deken tegen zomerecxeem. Vraagt een kennis zo: hee heb je een nieuwe schimmel :-/

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:28

Wat ik het meest gehoord heb over Givar: 'Wat moet je nou eigenlijk met dat paard'. En geloof me, dat was nooit vriendelijk bedoeld. Als je gek bent op een paard wil je niet horen dat je deze maar weg moet doen omdat het geen ster in dressuur is...

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:27

Ja, die ken.
Zo heb ik al eens gehoord van een ex-''beste'' vrienden, dat haflingers slechte paarden zijn omdat ze helemaal geen sport paarden zijn, dat wanneer je een haflinger hebt dat je niets bent.
Werd ik vreselijk boos om hoor Boos!

Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:44

De meest gehoorde opmerking is nog steeds "Wat een leuk arabiertje"
in het begin leuk, maar na een keertje of 50 heb je dat ook wel weer gezien, het is en blijft een Quarter...

Of mensen die ineens voor je paard springen om te aaien, ze heeft iets in haar uitstraling wat mensen aantrekt geloof ik Tong uitsteken

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:47

ging ik met mirk buitenrijden door het dorp heen. Op een gegeven moment moest ie plassen, in het dorp, midden op de weg. Allemaal auto's stoppen, draait een automobilist zijn raampje open: Hej, is je tank lek??? Haha!

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:28

hahaha Haha! die is wel leuk!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:26

Hij past hier niet echt tussen maar ik heb een hekel aan het zinnetje: ''laat mij dat eens doen.'' Dus niet! En blijf met je takken van mijn paard af! Boos! Knipoog Mensen die het beter weten ben ik zo klaar mee }> (maar dat heeft wel een tijd geduurd voordat ik zo kon reageren en af en toe sta ik nog met mn mond vol tanden... Scheve mond

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:33

Fonnie schreef:
Hij past hier niet echt tussen maar ik heb een hekel aan het zinnetje: ''laat mij dat eens doen.'' Dus niet! En blijf met je takken van mijn paard af! Boos! Knipoog Mensen die het beter weten ben ik zo klaar mee }> (maar dat heeft wel een tijd geduurd voordat ik zo kon reageren en af en toe sta ik nog met mn mond vol tanden... Scheve mond


had ik ook. amber was in onze uowe trailer uitgegleden en durfde er niet mee rin. dus wij woudn niet gaan meppen, maar gewoon met een longeerlijn achter der kontje. komen de meest arrogante trut met haar pa langs. zegt die pa. jullie doen het helemaal fout, laat mij maar. paps geeft dat tuiow dus aan hem en ik zei nog tegen hem, ik ken amber dat lukt je niet.hij begon te proberen en amber ging als een ezel stijf staan en tegen hangen. wat was ik trots OK dan!

zonnetje2
Berichten: 124
Geregistreerd: 14-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:21

Kind op een shet:
Als ik val dan ga ik maar een klein stukje maar als die valt (wijzend naar een ruiter op een groot paard), dan gaan ze zo over de bakrand zo de sloot in (hahahahahaah! wat een goeie.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:44

Als ik met mijn shet ga wandelen, krijg ik daar meestal toch wel 2/3 opmerkingen over:
''hahaha, ik dacht echt dat het een grote hond was'' of ''de een laat zijn hond uit en de ander laat zijn pony uit'' Clown

Het is altijd weer afwachten wat mensen gaan zeggen als ik met die kleine ga wandelen, maar het zijn ook heel vaak complimentjes. Altijd leuk om te horen! Lachen

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:09

Teon ik nog op ijslanders reed kreeg ik vaak opmerkingen als:
''ben je niet een beetje te groot voor die kleine pony'tjes Schijnheilig )
Nu heel vaak kleine kindjes die roepen "paardje, paardje aaien!"
Soms vragen die moeders zelfs of hun kind even paardje mag rijden
Toen ik mijn pony net had was ze heel mager en kreeg ik vaak opmerkingen over dat ik mijn paard beter moest voeren enzo.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:26

eerst dachten er een paar jongens stoer te doen eeey een koe, ik zo kijk maar uit die koe kan ook trappen huh doet ie toch niet en op dat moment verschoot Pinto en strapte vol achteruit je had ze eens moeten zien kijken

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:27

Of tis vast een politie paard.. Ik zo hoezo? Nou omdat ie een geweer bij zich heeft, of in de zin van is die bang ofzo, en dnA zo hoezo? nou hij heeeft zo;n groot geweer

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:36

Een meisje wat wel eens in onze bak rijd over Murphy (KWPNer van 1.70 en heeft meer weg van een tuiger) O, is dat een Andalusier??? Ik: nee, gewoon een KWPNer...Zij: O, Goof is ook een KWPNer, het is een trekker.... Ik: je bedoelt een tuiger???

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:44

Vriendin van mij heeft een schimmel...het maakt niet uit welke maand het is maar steevast wordt er naar haar geroepen: He, het paard van Sinterklaas!!! Is 1 keer grappig......maar we rijden veel buiten en ze heeft haar paard al een jaar of 6 dus tel maar na hoe vaak we het al gehoort hebben....zucht...