Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij zal vanzelf aangeven wanneer hij het moeilijk heeft maar dat moet jij ook op tijd herkennen en op reageren anders heeft het geen nut.
.
waarom zoek je dan niet zoiets? Al is het eens voor 3 maanden ofzo, het is niet gelijk alles of niet. YOU GO GIRL
Blijf in jezelf geloven 
Toch wel grappig om hier te lezen dat ik ook niet de enige ben...
\ 
Ik weet niet of dat topic van mij was, kan me het niet echt herrineren dat ik zoiets geschreven heb....al DENK ik het vaak haha.
Maar het is bij mij vooral zo: ik moet gemotiveerd worden te gaan werken eraan. Heb ik geen doel, bijv. geen wedstrijd in zicht...dan lanterfanter ik maar wat aan... GROM. Ik zou heel veel hebben aan priveles van mijn instructrice, maar heb gewoon geen geld om dat te betalen.
Maar het komt wel goed. morgenavond weer een wedstrijd. Ga zo Jur ff lekker rijden in d'r koppie in het bos, morgenvroeg moet ze nog een menbles lopen en dan is ze wel weer klaar voor een dressuurwedstrijdje! Ik ga ervoor. En als ik weer zo down ben...geef mij ook maar een schop onder mijn kont! Ik MOET gewoon doorzetten. En Laudine: je kunt het meis!