Maandag moes ik bij de manege rijden.Dus wij met z'n allen benieuwd op wie we mochten.Ik op jackson.L. op NIndo en E. op lambiek.L. wou es op lambiek,was ze nog nooit op geweest maar E. zag het niet zo zitten om op Nindo te moeten.Dus ik ruilen en ik mog dus op Nindo.Wat een leuk paard is dat zeg.Nog niet zo oud ook.Heel voorwaarst,hij loopt echt hard.Ik haalde steeds iedereen in.Dus ik erop,op een heeeeeeeeel fijn zadel nog wel(die ga ik stelen
)Rij,rij,rij......en toen gingen we springen
Er lagen balkjes klaar dus ik eroverheen,niet wetend wat hij zou doen.Eerst braaf erover heen en toen begon ie te galopperen en met een reuzensprong erover heen.Toen een klein sprongetje en daar moest ie ook met een grote sprong overheen(stel je voor dat hij de balk aanraakt zeg.....)Ik had er wel genoeg van dat hij steeds zo hard erop af ging(was trouwens 3 sprong)dus ik stap erheen en laat hem over het eerst sprongetje stappen,springt ie in een rusig galopje en gaat normaal erover.Maar 1 keer niet,hij neemt over de tweede een reuzesprong,mijn cap(me hond heeft de voering eruitgevroten,ik moet weer een nieuwe kopen)viel dus voor me ogen en ik ging blind over de derde sprong heen
Geluukig dat ie springt,als ie had geweigerd........
Maar ik helemaal in een deuk,nog wat gesprongen(wat ie heel braaf deed)Nu heb ik er een nieuwe liefde bij.Tis zo'n geweldig paard en ik wil er wel elke week op