opnieuw gezeik met Vlam

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 15:02

Renske20 schreef:
kan je flame niet op een andere stal zetten, onder flame verhuizen lijkt me dan t beste, maargoed nu ze hoogdrachtig s moet je dat nog even niet doen


wete je wat het oook is, die mevrouw zegt veel,maar ze doet niks, dus ik vind het onnodig om weg te gaan,ik sta er juist heel erg goed en heb het prima naar mn zin, aardige mensen OK dan!

Ze zegt heel veel,maar ik zie haar nou niet echt hierheen komen..
Ze heeft heel veel gezegd,maar nooit iets uitgevoerd,anders was er allang een rechtzaak..

Ik weet wel ongeveer hoe haar financien in elkaar zitten, vandaar ze via die site mensen probeerd aan te lokken om 2 euro per maand te gaan betalen..
24 euro per jaar
Met dat geld kan ze volgens mij echt niet alle paarden in de wereld helpen..
Maar genoeg gekken die wel 'donateur'worden
Als je dat bent krijg je zogenaamd een maandblad---->

6 uitgeprinte bladzijdes met foto's van andere mooie NRPS paarden,die niet van hun zijn

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:52

Je wordt toch gewoon niet goed van die mensen!
K snap ze echt niet maar goed.
Als ze hier idd zitten hoop k ook dat ze niet weten wie ik ben!
Anders denk ik dat k ook heel veel gezeik heb/krijg!

Heel veel sterkte ermee iig.


P.s. K heb je gemaild, Naomi

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:53

Heb je die foto's voor me? Mail ze maar als t kan!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 16:01

neeh die heb k niet,maar dat heb ik vernomen van een anoniem iemand :S

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:02

Wil je ff n mailtje terugsturen?

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:22

Als die vrouw ook hier op Bokt is... dan daag ik haar uit om respons te geven, ik geloof dat ze dan heel bokt op d'r nek krijgt! ~~}>

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 17:07

Gracy schreef:
Als die vrouw ook hier op Bokt is... dan daag ik haar uit om respons te geven, ik geloof dat ze dan heel bokt op d'r nek krijgt! ~~}>


ze is niet op bokt denk ik, haar dochter kijkt hier wel eens

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:56

hallo naomi,

ik vroeg me even wat af ik heb wel min of meer jou verhalen gevolgd maar eigenlijk geen idee hoe de situatie nu echt zit.
is flame nou bijv officieel van jou of van die mevrouw?
en staat daar iets over op papier?
heeft flame papieren en zo ja heb jij die of die mevrouw die?

jouw paard afpakken kan ze ook sowieso niet zomaar doen tenzij flame dus op haar naam staat, jij haar niks hebt betaald voor flame
en jullie geen overeenkomst zwart op wit hebben. dan pas zou zij iets kunnen doen om flame terug te halen, en dan nog mag ze haar niet zomaar weghalen bij jou stal.

heeft zij flame laten dekken of jij? want als zij dat heeft gedaan heeft ze wel net zoveel recht op het veulen als jij. en dan zou ik daar wel afspraken over maken met haar, ook al is ze nog zo slecht of goed voor haar paarden als zij daar de rechtmatige mede eigenaar van is, en jij niet wilt dat het veulen straks naar haar gaat dan zou ik dat zwart op wit laten zetten, en ook als je niks over flame zwart op wit hebt dan zou ik dat wel proberen te regelen met haar.
het is voor je eigen bestwil het beste
echt waar, ik vind het erg rot voor je dat dit nu weer gebeurd. maar ik hoop dat je eruit komt
groetjes fabske

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:07

maar toen flame bij die vrouw stond,had die vrouw haar toen gekocht of had jij haar een tijdje haar daar staan?
als het het laatse is,dan is ze toch gewoon van jouw?
ik snap niet dat die vrouw dan zo raar doet.

verder heb ik dezelfde vragen als fabske.



heb je de politie al gebeld?
en waar je flame nu hebt staan,zijn die mensen ook op de hoogte?

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:32

Ik had uit de eerder verhalen begrepen dat Flame stond daar in de opfok en dat Naomi had problemen met haar ex-vriend.

Ik kreeg de indruk dat de vrouw is mee gaan bemoeien en dat Naomi nauwelijks medewerking kreeg. Naomi ontdekte dat Flame slecht verzorgd werd en dat Flame een leilijk wond had opgelopen door de onveilig omgeving dat de vrouw Flame op stal had gezet. De vrouw had ook raar gedaan over de veearts rekening.
Naar mijn inziens is de vrouw verantwoordelijk voor deze veeartskosten want als ze een jong paard in een onveilig omgeving plaatst, dan moet ze de consequences voor nemen.

Ik heb een vermoeden dat de vrouw wist dat Flame zonder toestemming van Naomi is gedekt, ik denk eerder dat het dekking per ongeluk ging. Volgens Naomi stond Flame samen met haar vader in dezelfde ruimte... Scheve mond

Dat is mischien ook een reden dat de vrouw niet wilde dat Flame wegging, en nu gaat het eerder om de veulen dan om Flame.

Ik had persoonlijk anders gehandeld in zo'n situatie, dus de vrouw mag blij wezen dat ze niet met zo'n persoon als mij aan de stok krijgt. Als ze enige fatsoen heeft.... dan laat ze Naomi en Flame met rust!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:56

sterkte ermee hoor Haha!
echt... sommige mensen Boos!...

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 20:02

fabske schreef:
hallo naomi,

ik vroeg me even wat af ik heb wel min of meer jou verhalen gevolgd maar eigenlijk geen idee hoe de situatie nu echt zit.
is flame nou bijv officieel van jou of van die mevrouw?

offiecieel van mij
en staat daar iets over op papier?

heb alles zwart op wit

heeft flame papieren en zo ja heb jij die of die mevrouw die?

jouw paard afpakken kan ze ook sowieso niet zomaar doen tenzij flame dus op haar naam staat, jij haar niks hebt betaald voor flame
en jullie geen overeenkomst zwart op wit hebben. dan pas zou zij iets kunnen doen om flame terug te halen, en dan nog mag ze haar niet zomaar weghalen bij jou stal.

heeft zij flame laten dekken of jij?

ik niet, is bij haar gebeurd
ik heb er verder geen info over

groetjes fabske

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 20:05

beautyfull_mickey schreef:
maar toen flame bij die vrouw stond,had die vrouw haar toen gekocht of had jij haar een tijdje haar daar staan?
als het het laatse is,dan is ze toch gewoon van jouw?
ik snap niet dat die vrouw dan zo raar doet.

verder heb ik dezelfde vragen als fabske.



heb je de politie al gebeld?
en waar je flame nu hebt staan,zijn die mensen ook op de hoogte?


ik heb flame nooit verkocht of weggedaan
ik heb flame daar tijdelijk gestald en betaald
politie lijkt me nog niet nodig, verder is iedereen ingelicht

dus het is nog even afwachten wat ze van plan is


Dank je Gracy voor de samenvatting, zo zit het in elkaar

Flame haar been is nog steeds erg slecht, de dierenarts komt morgen dan ook kijken

Cracy hoe had jij gehandeld?
Ik ben 17 en kan verder weinig doen Boos!
Maar ik ben bezig samen met iemand anders die ook deze ellende heeft gehad.
ik ben zoveel mogelijk over haar aan het opzoeken

En ik ben er achter gekomen via weer iemand anders dat ze echt een paardenopvang heeft

Ik vermoed dat deze mevrouw stiekem toch wel heel veel geld heeft, misschien onder een andere indentiteit

Want hoe kan je stalling voor 27 (ongeveer) paarden betalen incl alles erop en eraan en een stichting beginnen die echt bestaat?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:30

hej hej gelukkig is flame dus van jou en heb je die vrouw toendertijd gewoon betaald. ze kan je dus helemaal niks maken en dat weet ze dan ook best. je kan haar zelfs een rechtszaak aanspannen als je zou willen voor leed aan je paard.
je paard wat ineens drachtig was zonder dat je het wist
je paard wat een lelijke beenwond opliep tijdens de stalling daar
je paard wat daar werd gehouden en door jou niet bezocht mocht worden terwijl het dus van jou was.
dat zijn toch allemaal wel overtredingen die niet zomaar kunnen dacht ik zo
en zo zullen er vast wel meer dingen zijn.
succes in iedergeval verder. als ik denk je ergens mee te kunnen helpen zal ik je een pb stuurd
groetjes fabske

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:49

hey, heb ook vorige topics gevolgd, ben blij dat alles nu goed gaat, buiten dat dat mens weer begint!!

heb zelf ook een keer zoiets in die richting meegemaakt, dus als je nog iets wil weten kan je altijd pb'en!

En laat je dus idd niet doen, ook al weet je dat je in je recht bent, het is iss vervelend als je niet met rust gelaten wordt!! vreselijke mensen lopen er rond! Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:35

Jeetje, laten ze je nou nooit met rust?
Praktische tips kan ik je niet geven, maar ik hoop echt dat het deze keer met een sisser afloopt. Volgens mij heb je al genoeg ellende gehad!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:27

nou als de staleigenaar Flame niet meegeeft en ze hebben geen cent op een rechtzaak aan te spannen (rechtsijbijstand misschien, heb je geen cent nodig) en geen bewijzen dan hoef je je ook geen zorgen te maken, zoals je zelf al zegt.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:20

Allemensen, wat een verhaal....
Ik hoop voor je dat dit snel achter de rug is. Heeft ze al weer opnieuw contact met je opgenomen? Want vooralsnog heeft ze enkel en loos dreigement uitgesproken, maar je hebt geen idee waar je aantoe bent op die manier.
Mag ik vragen wat je ouders er van vinden?

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:10

Die mensen weten zelf niet wat ze willen. Ze blijven doorfokken met pony's zonder papieren en er wordt er bijna nooit 1 verkocht. Ze zeggen van wel, maar hebben geen gegevens van kopers en viavia hoor je dan dat die bewuste pony gewoon dood is.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:13

Jeetje hoop niet voor je dat alles weer opnieuw begint.
Sterkte meid!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 15:31

tnxx sam

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 16:29

update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ze belt me weer en eist al het geld dat ik kan missen of ze spant een rechtzaak aan :S

ze doet maar, want flame loopt slechte en alle kosten zullen dan naar haar gaan (ALS ik nie zou winnen of iets)

IK BEN ER KLAAR VOOOR!!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:45

Wat is dat voor belachelijk dreigement? Geef me het geld dat je kan missen anders sleep ik je voor de rechter? Verward Geef der 2.50 ofzo. Zeg erbij, dit is alles dat ik kan missen. Haha!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 17:17

ja zei ik ook al tegen mn moeder hahaha
ik stort niks, ze komt maar op met die rechtzaak..
Het probleem is dat ik haar probleem niet snap
Ik kan wel wat dingen verzinnen, ze heeft heel weinig geld en zelf haast niks te eten

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:39

Is die website er trouwens nog? Niet dat ik wat ga sturen hoor. Haha! Maar ze kan toch ook alleen een rechtzaak aanspannen als ze voldoende bewijzen heeft?
Dus wat dat betreft zou ik me niet druk maken. Sterker nog, laat ze dat maar doen. Zoals jij alles omschrijft, heeft ze geen poot om op te staan. Dus zal de rechter haar ongelijk geven. Dan ben je er misschien vanaf. Misschien kan je er zelfs nog een schade vergoeding uit slepen.