Spotify 4 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

veertje99

Spotify 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:36

Hieper de piep hoera! Spotify is vandaag 4 jaar! Dat betekent dat hij vandaag alweer 3 jaar van mij is! Tijd voor een klein overzichtje van de afgelopen 3 jaar. Lang niet alles kan ik laten zien, maar wel de groei die hij heeft gemaakt!

Op 15 april 2023 werd ik eigenaar van mijn aller eerste eigen paard. Opvolger voor mijn lieve pony wie nu met pensioen is. Vanaf het eerste moment dat ik Spotify heb gezien was ik verliefd! Zo blij met de keuze wie ik toen heb gemaakt, hij is echt mijn beste maatje geworden!

Afbeelding

Omdat ik zoveel foto's heb, laat ik wat verschillende collages zien.

Afgelopen 3 jaar hebben we onwijs veel samen gedaan. We begonnen al snel met grondwerk, daarna hebben we een tijdje les gehad in het loswerken. We begonnen met lessen aan de hand werken waardoor we nu al veel dressuur oefeningen in stap kunnen doen. Veel balkjes/springen aangezien hij dat echt onwijs leuk vind, we zijn op andere locaties geweest en vooral lekker genoten samen.

Vorig jaar ben ik in mijn eentje begonnen met hangen en 'zadelmak' maken. De eerste keer zitten was er niemand bij, oh wat was ik trots <3 Afgelopen winter hebben we onze eerste draf pasjes gedaan samen. Daarna mocht hij ff genieten van 2 maanden vrij. Nog wel samen in de bak wat gedaan maar vooral echt ff vrij gegeven. In januari/februari langzaam aan weer wat opgepakt en nu zijn we weer zo ver dat we samen het 'rijden' op gaan pakken. Alles op zijn tempo en lekker genieten samen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:06

Gefeliciteerd met Spotify! *\o/*

Wat een mooie ontwikkeling, daar ga je straks door alle tijd en moeite die je er in hebt gestoken een ontzettend fijn rijpaard aan hebben. +:)+

Saul

Re: Spotify 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

Gefeliciteerd wat een leukerd!

Mooi om jullie pad zo te kunnen volgen.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:16

Bedankt allebei! <3

We hebben vandaag zijn verjaardags ritje gehad!
Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:03

Spotify is zo knap <3 Je bent lekker met hem bezig!

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:14

Gefeliciteerd! *\o/*
Heel leuk om jullie verhaal te lezen, ik wens jullie nog veel plezier samen!