Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KittyDylan schreef:Ik ben er helemaal klaar mee.
Ook eens "nog te koop?" "Ja." "Top." Uhh... is er dan interesse? Waarom verder geen reacties?
"Kun je hem komen brengen?" Meneer/mevrouw, kom eerst maar eens kijken. Alles valt te bespreken maar ik ga niets brengen naar iemand die ik niet ken. Sta je daar.. "nee, niet goed, neem maar mee terug."
Mensen die alleen "vraagprijs" reageren, krijgen van mij al geen reactie meer...
Mensen die aangeven dat de prijs te duur is krijgen een bijdehante opmerking terug...
Citaat:Mensen die aangeven dat de prijs te duur is krijgen een bijdehante opmerking terug...
waar ook bij beschreven staat dat hij echt nog basis gereden is. Daar is de prijs ook zeker naar, die suggereert geen bewegingstopper die zo de ring in kan.
MDWStables schreef:Onze ervaring is dat serieuze gegadigden bellen en niet appen. Wij verkopen af en toe wat (1 per jaar ofzo) en meestal uit eigen fok. We willen er weer een aantal verkopen omdat we wel wat veel hebben maar onze hobby is het niet. Dan ook een positief bericht; we houden vaak leuke contacten over en er zijn ook heel veel leuke kopers en kijkers en soms past het gewoon niet en dat is oke.
Niet komen hebben wij nog niet meegemaakt, wel dat er geen reactie komt achteraf.
Bieden schreef:Er zijn veel hobby kijkers die het wel een leuk dier vinden maar helemaal geen paard (erbij) willen.Gewoon uit nieuwsgierigheid en om te bespreken op stal.Irritant maar ja …beetje hetzelfde idee als op funda leuke huizen bekijken.
Heel handig. Zeggen nadat je filmpjes gezien hebt of bent komen kijken waarom je niet verder gaat met de koop is ook heel moeilijk. Voor de verkoper is het paard altijd perfect en als je het dan oneens moet zijn dan heb je gewoon een nutteloze discussie. Ik laat het wel weten als ik het paard niet verder overweeg. MDWStables schreef:Onze ervaring is dat serieuze gegadigden bellen en niet appen. Wij verkopen af en toe wat (1 per jaar ofzo) en meestal uit eigen fok. We willen er weer een aantal verkopen omdat we wel wat veel hebben maar onze hobby is het niet. Dan ook een positief bericht; we houden vaak leuke contacten over en er zijn ook heel veel leuke kopers en kijkers en soms past het gewoon niet en dat is oke.
Niet komen hebben wij nog niet meegemaakt, wel dat er geen reactie komt achteraf.
c_alsemgeest schreef:Bieden schreef:Er zijn veel hobby kijkers die het wel een leuk dier vinden maar helemaal geen paard (erbij) willen.Gewoon uit nieuwsgierigheid en om te bespreken op stal.Irritant maar ja …beetje hetzelfde idee als op funda leuke huizen bekijken.
Oh er zijn zelfs mensen die komen proefrijden zonder enige intentie tot kopen. Omdat ze een keer op een GP paard willen rijden...