Opening routes Holtingerveld: Lilly wordt bekend!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalla

Opening routes Holtingerveld: Lilly wordt bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 17:40

:wave:

Afgelopen vrijdag waren we erbij met de opening van de nieuwe ruiter- en menroute in het Holtingerveld. Ik ben bestuurslid bij Stichting Paardenroutes Drenthe en dat betekent dat Lilly af en toe mee moet. Lilly duidelijk op de foto, ik minder herkenbaar :Y)

Samen met Henk Emmens, gedeputeerde van de provincie, en Alfred Schoenmaker, wethouder van de gemeente Westerveld, en een grote groep ruiters en menners zijn de laatste bordjes geplaatst en is daarmee de route geopend.

De opkomst was veel groter dan verwacht! Daar waren we erg blij mee. En iedereen was erg benieuwd naar de routes.
Afbeelding
Afbeelding

Terwijl onze voorzitter haar praatje hield, maakten wij ons klaar. We hadden speciaal dekjes laten bedrukken met het logo. Klein pony, full dekje, dus dat viel lekker op. En haar shiny witte sokken na extra waswerk, want ja, de pers is erbij aanwezig :D
Afbeelding

Na het welkomstpraatje ging de hele stoet met een kleine wandeling naar de plaats van de openingshandeling.
Afbeelding
Afbeelding

En op die plek werden de laatste bordjes opgeschroefd en daarmee is de route officieel geopend!
Afbeelding
Afbeelding

Daarna natuurlijk nog een heel klein stukje heen en weer over de nieuwe route.
Afbeelding

Het weer was natuurlijk fantastisch en heeft deze dag nog beter gemaakt! En ook gister was het weer ook heel goed. Ik kende het gebied al wel, maar we zijn weer richting Uffelte gereden en hebben daar heerlijk gereden!
Afbeelding

balance
Moderator Over Paarden

Re: Opening routes Holtingerveld: Lilly wordt bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:46

Mooie openingsdag, ik wens jullie vele fijne ritten toe :)