2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Na het pootje baden moet er weer gegeten worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Alleen met de Fries heeft het geen zin. Die loopt dan als een giraffe, bang om spetters op zijn hoofd te krijgen

Dat vertikt ie

germie schreef:Ik heb zo'n zwijntje wat er dan in gaat rollen, die wil graag een schimmel zijn. Is een bruine kwpn-er overigens, haha.
Ach ja, heeft een poetsbeurt in elk geval wel veel zin 
Bellatrix schreef:Jeetje wat een water.
Hopelijk trekt dat snel weg.
Je paarden zijn iig waterproof.
Tegen de tijd dat het echt droog is, heeft het al 2 dagen geregend, dus droog wordt ie voorlopig nog niet
En in de zomer is ie weer te zwaar, want natmaken is amper mogelijk.... Dan moet ik een sproeier een halve dag per helft er in zetten, maar dan is de ene helft alweer opgedroogd, dus dat heeft ook geen zin.. Ik mis mijn oude locatie
Marilu schreef:Al is de onderliggende oorzaak helemaal niet prettig, de foto's die 'dankzij' de natte rijbak genomen zijn, zijn wel echt leuk door dat spiegeleffect ! Vooral die met zijn vieren op een rijtje.
Ik hoop voor je en jouw paarden, dat de verhuurder gaat zorgen voor een droge(re) plek voor jouw paarden !!
Ik heb al een paar opties aangedragen. Nu maar hopen dat hij er in wilt investeren. Ik had helaas geen camera bij me, vandaar dat het eenvoudige telefoonkiekjes geworden zijn, van een telefoon van 5 jaar oud