[FOTO]Eindelijk zon, paardentehuis in Portugal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

[FOTO]Eindelijk zon, paardentehuis in Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:00

Na de ene storm na de andere (die veel schade hebben aangericht, oa overstromingen) in Portugal, lijkt het nu eindelijk voorbij.
De paarden hebben best geleden onder het maandenlang slecht slapen door de herrie (klapperende dingen, regen die op de daken ketterde, gierende wind) en water in de stallen, en het grazen in de stromende regen. En eerlijk gezegd was het ook niet echt fijn voor mij.
Maar vandaag scheen de zon weer eens en als ik de weerberichten mag geloven, hebben we nu nog wat instabiel weer, maar vanaf volgende week eindelijk normaal voorjaars weer.

Pocotó, merrie, wordt in mei 20 jaar.

Afbeelding

Honey, merrie, 14 jaar dit jaar.

Afbeelding

Gandhi, ruin, wordt 15 jaar volgende maand.

Afbeelding

Olímpio, ruin, 31 dit jaar

Afbeelding

Vincent (van Gogh), ruin, 22 dit jaar. (met het hondje dat ik van mijn vriendin geërfd heb op de achtergrond.)

Afbeelding

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:39

Met de zon erop lijkt alles snel weer een stuk beter he. Ze staan allemaal zo tevreden te grazen.
Volgens mij is het echt een gezellig stel paarden .
Vincent is wel mijn favoriet hoor.

Bestaat er in Portugal überhaupt wel iets als omheining? Het lijkt een oneindig grote weide. Mooi met die bomen in het gras. Lijkt me een heel rustgevende omgeving.

Lusitana

Re: [FOTO]Eindelijk zon, paardentehuis in Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:06

Het is omheind, maar met schapengaas, niet echt zichtbaar waar er geen wit schriklint boven zit. Maar het land is heel groot, ze hebben zo´n 10 hectare ervan tot hun beschikking op het moment.