Komende zomer ga ik, zoals elk jaar, weer een paar weken naar ons chalet in Lunteren. Alleen… sinds 1 maart hebben we een paard
Dus ik vroeg me af of er in Lunteren (omgeving Boslaan) een mogelijkheid is om mijn paard voor zo’n 3 weken te stallen. Hoe leuk zou het zijn als hij gewoon gezellig “mee” kan deze zomer?!
Stal ‘t Lage Veld van Ylvie Fros? Dat is in Lunteren.
Elisa2
Geplaatst: Vandaag, 09:29
Stal het Lage Veld in Lunteren, hier kan dat volgens mij..is alleen niet in de omgeving van de boslaan. Het meest dichtbij is dan denk ik de Nieuwe Heuvel..maar een idee of die aan vakantie stalling doen.
Dat is bij mij 'om de hoek' en heette vroeger De Woelige Stal. Ze hebben veel weides en zitten centraal voor Lunterse bos, Wekeromse Zand en de grote hei/bos met dik 100 km aan rij/men-paden.
Ik ben benieuwd. Wij zijn regelmatig in Lunteren dus zou mooi zijn om een goed adresje voor het paard te weten
Bezono88
Geplaatst door de TopicStarter: Vandaag, 12:33
Emori schreef:
Ik ben benieuwd. Wij zijn regelmatig in Lunteren dus zou mooi zijn om een goed adresje voor het paard te weten
Ik heb toevallig net KaBeKo Stables gesproken en hier is het inderdaad mogelijk! Dus denk dat ik daar heen ga komende zomer!
DubbelFun
Geplaatst: Vandaag, 13:00
KaBeKo die aan de Immenweg zit ligt tegenover het bos waar één ruiterpad ligt langs de camping/huisjes, verder mag je daar het bos niet in. Je kunt wel naar het Lunterse bos en naar het Wekeromse Zand, maar de hei op (de Veluwe niet te verwarren met de Hoge Veluwe het park) is wel wat verder weg ong 4 km.