Vakantiestalling Lunteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bezono88

Vakantiestalling Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:25

Komende zomer ga ik, zoals elk jaar, weer een paar weken naar ons chalet in Lunteren. Alleen… sinds 1 maart hebben we een paard

Dus ik vroeg me af of er in Lunteren (omgeving Boslaan) een mogelijkheid is om mijn paard voor zo’n 3 weken te stallen. Hoe leuk zou het zijn als hij gewoon gezellig “mee” kan deze zomer?!

Alle tips of opties zijn welkom!

Chantalla

Re: Vakantiestalling Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:28

Stal ‘t Lage Veld van Ylvie Fros? Dat is in Lunteren.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:29

Stal het Lage Veld in Lunteren, hier kan dat volgens mij..is alleen niet in de omgeving van de boslaan. Het meest dichtbij is dan denk ik de Nieuwe Heuvel..maar een idee of die aan vakantie stalling doen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:31

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Wij gaan naar stal vosseveld in juni, valt onder Ede maar ligt wel wat in die kant van Lunteren

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:58

Dat is bij mij 'om de hoek' en heette vroeger De Woelige Stal. Ze hebben veel weides en zitten centraal voor Lunterse bos, Wekeromse Zand en de grote hei/bos met dik 100 km aan rij/men-paden.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:15

Ik ben benieuwd. Wij zijn regelmatig in Lunteren dus zou mooi zijn om een goed adresje voor het paard te weten :)

Bezono88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:33

Emori schreef:
Ik ben benieuwd. Wij zijn regelmatig in Lunteren dus zou mooi zijn om een goed adresje voor het paard te weten :)

Ik heb toevallig net KaBeKo Stables gesproken en hier is het inderdaad mogelijk! Dus denk dat ik daar heen ga komende zomer!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:00

KaBeKo die aan de Immenweg zit ligt tegenover het bos waar één ruiterpad ligt langs de camping/huisjes, verder mag je daar het bos niet in. Je kunt wel naar het Lunterse bos en naar het Wekeromse Zand, maar de hei op (de Veluwe niet te verwarren met de Hoge Veluwe het park) is wel wat verder weg ong 4 km.