Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bezono88 schreef:Uiteindelijk de knoop al doorgehakt en een paard gekocht! Afgelopen weekend ben ik bij Stal Sibma geweest om een Friese hengst te bekijken en ik heb daar een heel goed gevoel aan overgehouden. Je wordt vriendelijk ontvangen op een mooie, opgeruimde en professionele locatie. Alles klopt daar gewoon. Wat mij vooral opviel is dat de paarden daar duidelijk goed opgevoed en netjes beleerd zijn. Ik ben de afgelopen tijd bij meerdere Friese fokkerijen geweest, maar Stal Sibma steekt hier voor mij met kop en schouders bovenuit.
Cayenne schreef:Bezono88 schreef:Uiteindelijk de knoop al doorgehakt en een paard gekocht! Afgelopen weekend ben ik bij Stal Sibma geweest om een Friese hengst te bekijken en ik heb daar een heel goed gevoel aan overgehouden. Je wordt vriendelijk ontvangen op een mooie, opgeruimde en professionele locatie. Alles klopt daar gewoon. Wat mij vooral opviel is dat de paarden daar duidelijk goed opgevoed en netjes beleerd zijn. Ik ben de afgelopen tijd bij meerdere Friese fokkerijen geweest, maar Stal Sibma steekt hier voor mij met kop en schouders bovenuit.
Gefeliciteerd met je nieuwe paard!
Ik hoop dat je hebt laten keuren?
Cayenne schreef:Bezono88 schreef:Uiteindelijk de knoop al doorgehakt en een paard gekocht! Afgelopen weekend ben ik bij Stal Sibma geweest om een Friese hengst te bekijken en ik heb daar een heel goed gevoel aan overgehouden. Je wordt vriendelijk ontvangen op een mooie, opgeruimde en professionele locatie. Alles klopt daar gewoon. Wat mij vooral opviel is dat de paarden daar duidelijk goed opgevoed en netjes beleerd zijn. Ik ben de afgelopen tijd bij meerdere Friese fokkerijen geweest, maar Stal Sibma steekt hier voor mij met kop en schouders bovenuit.
Gefeliciteerd met je nieuwe paard!
Ik hoop dat je hebt laten keuren?
Bezono88 schreef:Donderdag wordt hij klinisch gekeurd, hij is onlangs röntgen al gekeurd.