Ik heb het druk met mijn promotieonderzoek en ben natuurlijk elke dag gezellig bij Marie, maar we hebben ons al een tijdje niet meer verkleed om op de foto te gaan. Nu met de sneeuw wat natuurlijk wel het uitgelezen moment om er weer eens voor te gaan!
Ik heb al jaren een blauwe rijjurk, en wil ook al jaren met deze jurk op de foto in de sneeuw. Alleen er is nooit sneeuw, en de jurk is best heel fris als er wel sneeuw ligt
Maar vandaag gingen we ervoor!Ik had tussen twee (online, vanwege het weer) lezingen door mijn kostuum aan gedaan, en zat dus braaf in mijn harnasje een uur durende lezing over voeding te volgen. Op de weg naar Marie deed ik maar mijn gevoerde rij-overall aan (over alles heen, ik kon bijna niet bewegen).
Toen Marie opgezadeld en naar het andere weitje gegaan! Daar staan ze vaak in de zomer, maar in de winter is de sneeuw er prachtig ongerept en is het het perfecte plekje om foto's te maken.
Het waaide hard vandaag en ik had het echt ijskoud, maar ben ontzettend blij met de foto's
De foto's zijn gemaakt door een vriendin van me, Rosan. Echt een talent!Daar gaan we!

Foto tussendoor die ik wat heftiger bewerkt heb

Marie wilde wel steigeren in die lege wei!

Ik had een zakje met lekkers verborgen onder mijn heupharnas, Marie had natuurlijk wat lekkers verdiend

En erop!

Deze vind ik heel gaaf

Hopelijk hebben jullie net zo van de sneeuw genoten als wij! Marie is helemaal in haar nopjes, ze is echt voor dit weer gemaakt.