[EJL-ITP] Het laatste jaar met Angel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shinedown

[EJL-ITP] Het laatste jaar met Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-26 17:29

Ieder jaar maak ik hier op Bokt een jaaroverzicht van mijn lieve Angel. Dit jaar is helaas anders. In december heb ik afscheid moeten nemen van haar. Dit topic is geen verdrietig verhaal, maar een dankbaar overzicht van alles wat dit jaar ons nog heeft gebracht. Als mooie afsluiting van een heel bijzonder hoofdstuk ❤️

1. In januari hebben we ondanks de sneeuw leuke buitenritjes kunnen maken. Met de geweldige uitvinding van de rijrok had ik het met rustige ritjes ook niet meer koud. Naast het rijden wandelden we ook veel samen.

Afbeelding

2. We reden vrolijk door in februari. Hier reden we nog veel alleen.

Afbeelding

3. In 2025 hebben we maar een paar keer de bak gezien, waarvan een keer in maart. Angel vind springen geweldig. Gezien haar spat wilde ik maar een klein sprongetje maken. Echter had Angel andere plannen :').

Afbeelding

4. Sinds dit jaar hadden we ook een nieuw stalgenootje. Vanaf maart/april dit jaar zijn we regelmatig samen gaan buitenrijden. Heel leuk om weer een rijmaatje te hebben :D. Bjorn is een draver van 25 jaar die in zijn eigen tempo 3x zo hard gaat als Angel. Waar Angel positief werd beïnvloed door Bjorn qua tempo gaf Angel Bjorn buiten een hoop zelfvertrouwen.

Afbeelding

Ook had ik weer een keer een goede camera tot mijn beschikking en kon mijn vriend ons samen vastleggen op hetgeen wat we het liefste deden: (10 seconden :') ) galopperen op de heide <3.

Afbeelding

Afbeelding

5-8. De gehele zomer hebben we genoten van nog meer buitenritjes.

Afbeelding

Afbeelding

9. In september kwamen Meggie en Isabel op bezoek. Echt super fijn dat we dit nog hebben kunnen doen dit jaar. We hebben jaren samen op stal gestaan totdat zij helaas moesten verhuizen. Daarna ging ik met Angel altijd hun kant op, want in een nieuwe omgeving buiten rijden is super leuk. Echter werd dat voor Angel wat te veel, dus kwamen ze nu onze kant weer op.

Afbeelding

10. Eind september liep Angel niet helemaal zuiver. Na een periode van rust zijn we in oktober iedere dag aan de hand gaan stappen. Dit is haar typische 'heb-je-een-snoepje?-gezicht' :').

Afbeelding

11. In november liep ze gelukkig weer goed en waren we weer rustig aan het rijden, ook weer samen.

12. Op 4 december maakte we ons laatste ritje samen. Die dag regende het en had ik eigenlijk geen zin om te gaan. Maar mijn vriend zei gelukkig 'stel je niet aan en ga rijden'. We hebben heerlijk samen gereden en zelfs ook nog een stukje gegaloppeerd.

Afbeelding

Helaas hebben we op 5 december abrupt afscheid moeten nemen. In dit topic kun je het verhaal lezen: [IM] Angel is er niet meer

Angel heeft gepiekt tot het einde <3. Dit jaar hebben we samen nog bijna 800 km buiten gereden. Een laatste jaar vol herinneringen die ik voor altijd meeneem.

Farewell
Until we meet again.
I hold you close within my heart,
and there you will remain

To walk with me throughout my life
until we meet again.

hagelslag

Re: [EJL-ITP] Het laatste jaar met Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 17:39

Ohh mijn favoriet paard van hetpaardenspel.

Ze was zo mooi om te zien en ook qua avonturen die jullie maakten!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 17:42

Een abrupt en vreselijk naar afscheid.Maar van een heerlijk jaar met enorme mooie momenten zo te zien. Wat ontzettend fijn dat je nog op zoveel mooie momenten terug kan kijken en nog een paar prachtige fotos bij die van de afgelopen jaren kan voegen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 18:16

Ooh ik ken jullie nog van het paardenspel.

Wat verschrikkelijk dat het jaar zo eindigd voor jullie!
Heel veel sterkte. :knuffel:

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 18:32

O wauw, daar had je echt een heel leuke pony aan zo te zien!
Alles straalt rust, liefde, vertrouwen en plezier uit.
Hele mooie heide galop foto! Kan zo in de Penny hoor!

Wat verdrietig dat het ineens zo plotseling eindigde.
Toch vind ik het topic inderdaad een vrolijke weergave van een mooi jaar. Angel heeft tot het laatste moment lekker kunnen meedoen, dat is best wat waard!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 18:33

Ik zit praktisch nooit meer op bokt dus ik heb haar overlijden gemist. Ik las je topictitel en ik kreeg een brok in mijn keel.
Jullie waren zo'n prachtige combinatie, weet dat ik via bokt ieder jaar jullie overzicht gevolgd heb. Ik wens je heel veel sterkte met dit immense verlies maar, Angel had zich in die 22 jaar geen beter baasje kunnen wensen!!
Koester de herinneringen TS! :knuffel:

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 18:36

Angel is een van m’n favoriete Bokt-paarden. Mooi laatste overzicht <3 En veel sterkte!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 18:39

Het laatste overzicht van Angel. Vond het echt een fantastisch paard.
Ook ik heb goeie herinneringen aan HPS.

Nogmaals veel sterkte

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 18:41

Hier ook gemist dat ze was overleden, vond haar zo'n leuk paard al vanaf de eerste keer dat ik haar op HPS voorbij zag komen. Wat een mooi laatste overzicht van haar, jullie hebben fantastische jaren gehad samen <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 09:31

Oh wat triest dat abrupte einde! Zo te zien had ze een fantastisch leven bij je met veel leuke dingen samen. Daar kun je in ieder geval nog op terug kijken.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 10:08

Wat een heftig einde TS! Maar zo te zien hebben jullie een fantastische tijd samen gehad.
Mooi overzicht.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 10:35

Wat jammer dat jullie niet langer van elkaar hebben mogen genieten.
Een mooi eerbetoon aan jullie laatste jaar samen.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 10:44

Jeetje wat schrik ik hier van! :(:)
Jij en Angel waren zo'n leuk stel samen en wat was Angel een gouden paard.
Jullie hebben zoveel samen meegemaakt en kunnen doen, dat blijkt ook wel weer uit dit fantastische jaaroverzicht. <3

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:45

Wat een prachtig paard, en kennelijk ook nog heel bijzonder. Heel veel sterkte!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:02

Zoveel dierbare herinneringen aan een geweldig paard. Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn en verdriet haar verlies doet maar begrijp dat je haar vreselijk mist :knuffel:

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 09:02

Dankjullie wel voor de lieve berichtjes!
Angel was inderdaad een fantastisch paard, de beste die ik me kon wensen <3.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:29

Ook ik ben eigenlijk niet meer actief op Bokt. Maar Angel herinner ik me nog heel goed! Dus ik kan het niet laten om niet te reageren.. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Loslaten is het moeilijkste wat er is, maar ook het eerlijkste! :knuffel:

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:08

Toch nog een mooi jaaroverzicht, wat een fijn paard was Angel.
Heel veel sterkte!