1. In januari hebben we ondanks de sneeuw leuke buitenritjes kunnen maken. Met de geweldige uitvinding van de rijrok had ik het met rustige ritjes ook niet meer koud. Naast het rijden wandelden we ook veel samen.

2. We reden vrolijk door in februari. Hier reden we nog veel alleen.

3. In 2025 hebben we maar een paar keer de bak gezien, waarvan een keer in maart. Angel vind springen geweldig. Gezien haar spat wilde ik maar een klein sprongetje maken. Echter had Angel andere plannen
.
4. Sinds dit jaar hadden we ook een nieuw stalgenootje. Vanaf maart/april dit jaar zijn we regelmatig samen gaan buitenrijden. Heel leuk om weer een rijmaatje te hebben
. Bjorn is een draver van 25 jaar die in zijn eigen tempo 3x zo hard gaat als Angel. Waar Angel positief werd beïnvloed door Bjorn qua tempo gaf Angel Bjorn buiten een hoop zelfvertrouwen.
Ook had ik weer een keer een goede camera tot mijn beschikking en kon mijn vriend ons samen vastleggen op hetgeen wat we het liefste deden: (10 seconden
) galopperen op de heide
.

5-8. De gehele zomer hebben we genoten van nog meer buitenritjes.

9. In september kwamen Meggie en Isabel op bezoek. Echt super fijn dat we dit nog hebben kunnen doen dit jaar. We hebben jaren samen op stal gestaan totdat zij helaas moesten verhuizen. Daarna ging ik met Angel altijd hun kant op, want in een nieuwe omgeving buiten rijden is super leuk. Echter werd dat voor Angel wat te veel, dus kwamen ze nu onze kant weer op.

10. Eind september liep Angel niet helemaal zuiver. Na een periode van rust zijn we in oktober iedere dag aan de hand gaan stappen. Dit is haar typische 'heb-je-een-snoepje?-gezicht'
.
11. In november liep ze gelukkig weer goed en waren we weer rustig aan het rijden, ook weer samen.
12. Op 4 december maakte we ons laatste ritje samen. Die dag regende het en had ik eigenlijk geen zin om te gaan. Maar mijn vriend zei gelukkig 'stel je niet aan en ga rijden'. We hebben heerlijk samen gereden en zelfs ook nog een stukje gegaloppeerd.

Helaas hebben we op 5 december abrupt afscheid moeten nemen. In dit topic kun je het verhaal lezen: [IM] Angel is er niet meer
Angel heeft gepiekt tot het einde
. Dit jaar hebben we samen nog bijna 800 km buiten gereden. Een laatste jaar vol herinneringen die ik voor altijd meeneem. Farewell
Until we meet again.
I hold you close within my heart,
and there you will remain
To walk with me throughout my life
until we meet again.