Maar hierbij een jaar overzicht van mijn stoere Tinker Jack Sparrow die zichzelf dit jaar op een aantal evenementen mocht laten zien.
De eerste show/demonstratie dit jaar was op EquiDay, een evenement met altijd fijne sfeer & organisatie.

Hier deden we samen met Jamie & haar Border collie Mobey een tricktraining battle tussen paard & hond
Deze demonstratie hebben we ook elke dag tijdens Animal Event kunnen doen

Naast de Horse vs dog battle hebben Jack & ik ook nog op neckrope een show gegeven. Op de 1 of andere manier was ikzelf dit jaar op Animal Event meer gespannen als op de andere evenementen.... Dus Jack ging op mijn spanning natuurlijk als een raket door de piste.

Op paard & erfgoed hebben we weer een Horse vs dog battle gedaan

Dit was de laatste Horse vs dog battle met Jamie van het jaar maar wat was dit een ontzettende leuke show om te doen!
Samen met Jack & konik Vaiana zijn we hierna naar de Horse & Country fair in Aalten geweest. Dit voelt voor ons echt aan als een 3 daags feestje zo ontzettend gezellig & leuk is met alle standhouders.

Met het zelfde duo ben ik ook naar Dag van het paard geweest, wat op een museum locatie is ook erg leuk & bijzonder.

Eind augustus hadden we dan thuis onze jaarlijkse ponyshow een toneelstuk met vrijwilligers & paarden

Jack & ikzelf speelde de Noorderwind, volgend jaar word het "the lion king te paard ".... Natuurlijk kijken we hier nu al naar uit

Volgend jaar is het plan om de vrijheidsdressuur shows geheel met konik Vaiana te gaan doen & Met Jack alleen nog het stukje neckrope/bitloos rijden te doen... Mijn grote vriend word inmiddels 20 jaar & na 11 jaar samen dit te hebben gedaan word het langzaam tijd dat mijn "woeste wilde" konik zijn stokje mag overnemen (zolang als hij fit blijft mag hij natuurlijk mee,maar we gaan wel wat druk van de ketel halen).
Voor wie benieuwd is heeft Vaiana ook haar eigen "show" promotie filmpje, natuurlijk gaan we haar "showtjes" in disney thema doen
https://youtu.be/H7kltiER9sM?si=CHiB_Ka1wK9pHQlL
Al met al, was het een enorm mooi & bijzonder jaar met veel leuke evenementen waar we mochten komen. Ik ben de organisaties daarvoor heel dankbaar, Jamie natuurlijk ook voor de bijzondere vriendschap & samenwerking. Maar natuurlijk ook mijn waanzinnige vrijwilligers... Zonder dit alles was afgelopen jaar niet mogelijk geweest

Bedankt voor het lezen & wie weet tot volgend jaar!
Ziet er allemaal heel blij uit!