Almelose Ruiterdagen 2026

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlexAuto

Almelose Ruiterdagen 2026

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 00:05

In navolging van de topics van de afgelopen jaren (2025, 2024, 2023, ..., 2001) is er ook dit jaar weer een 'Almelose Ruiterdagen' topic op Bokt!

Het is al de 58ste editie - deze wordt gehouden van vrijdag 19 t/m zondag 28 juni 2026.
Inschrijving opent op 1 april 2026; deze verloopt NIET via het Inschrijfprogramma, maar via Equipe. Zorg er dus voor dat je al een beetje gewend raakt aan dat programma.

Uiterlijk 23 maart verwacht ik dat de concept dagindelingen, vraagprogramma's, 'Riders Book Inschrijving' en meer informatie gedeeld zijn via de website van de Almelose Ruiterdagen zelf. Zodra alles is gepubliceerd zal ik een reactie toevoegen.

Oh ja, voor diegenen die SUBTOP rijden: Lichte Tour en ZZ-Zwaar worden georganiseerd op maandag 22 juni, 's middags.
HobbyHorsing wordt - zoals vorig jaar - op de donderdag voor het ponyweekend georganiseerd. Voor ons - als organisatie - het opwarmertje voor de rest van het evenement.
Hopelijk komt er weer een mooi deelnemers van zeer getalenteerde (stokpaard-)ruiters hun spring- en dressuurskills tonen *\o/* .

ivy_power89

Re: Almelose Ruiterdagen 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:31

Ik ga mij dit jaar voorbereiden op hopelijk een week in 2027, dus volg graag mee :D