Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Waidida schreef:Bedankt om jullie ervaringen te delen!
Locatie heb ik al in gedachten, ik heb ook al contact gehad met hun en heb er een heel goed gevoel bij. Ik denk dat ik vooral het transport van en naar de locatie spannend vind (vliegtuig/taxi). Maar het alleen zijn schrikt me niet meer zo af, ook omdat het met groepjes van maximaal zes personen is en het dus wel gewoon een klein gezellig groepje is, voor mij geeft dat ook al veel rust.
Ik denk dat ik het gewoon moet gaan doen! Ik ga meteen al eens bij hun informeren wanneer er plek zou zijn.
Dan is het nog kiezen wanneer je gaat, in de zomer ziet het er erg mooi uit maar ik heb ook wel het idee dat als je naar Lapland gaat, dat je het wel met sneeuw moet zien. Dan zijn het enkel stapritten door de sneeuw, in de zomer doen ze alle gangen.
Je bent wellicht wat tijd en geld kwijt, maar wel een verhaal en avontuur rijker. Waidida schreef:Bedankt om jullie ervaringen te delen!
Locatie heb ik al in gedachten, ik heb ook al contact gehad met hun en heb er een heel goed gevoel bij. Ik denk dat ik vooral het transport van en naar de locatie spannend vind (vliegtuig/taxi). Maar het alleen zijn schrikt me niet meer zo af, ook omdat het met groepjes van maximaal zes personen is en het dus wel gewoon een klein gezellig groepje is, voor mij geeft dat ook al veel rust.
Ik denk dat ik het gewoon moet gaan doen! Ik ga meteen al eens bij hun informeren wanneer er plek zou zijn.
Dan is het nog kiezen wanneer je gaat, in de zomer ziet het er erg mooi uit maar ik heb ook wel het idee dat als je naar Lapland gaat, dat je het wel met sneeuw moet zien. Dan zijn het enkel stapritten door de sneeuw, in de zomer doen ze alle gangen.
Waidida schreef:De mensen van de ranch zijn echt super behulpzaam, ze gaan me laten weten als ze meer zicht hebben op concrete datums en kostprijzen (nu zijn de zomerritten 500 voor drie dagen, winter zou iets duurder zijn)
Maar ze hebben gezegd dat ze me tegen een meerprijs gerust het transport van en naar de ranch willen voorzien. Dat lijkt me dus al erg fijn! Ik zag alleen dat vluchten naar Rovaniemi niet erg frequent zijn dus daar moet ik even naar zoeken.
En dan nog beslissen wanneer ik wil gaan (en wanneer het kan natuurlijk), eigenlijk wil ik gewoon zowel in de zomer als in maart gaan