Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

SaraViavia schreef:Ah die Fries.. Wie zet zoiets daarneer.. Schaam je.
Benieuwd waar die terecht gekomen is.
DDDara schreef:SaraViavia schreef:Ah die Fries.. Wie zet zoiets daarneer.. Schaam je.
Ik denk op de zelfde plek als waar hij vandaan kwam, en daarna slager gok ik hoe wel er weinig vlees af te halen valt......
Hoeveel moeite is het om de moeder van je veulen gewoon wat te eten te geven......... een merrie met veulen aan de voet kan best een beetje invallen, maar dit slaat echt helemaal nergens op
DDDara schreef:SaraViavia schreef:Ah die Fries.. Wie zet zoiets daarneer.. Schaam je.
Ik denk op de zelfde plek als waar hij vandaan kwam, en daarna slager gok ik hoe wel er weinig vlees af te halen valt......
Hoeveel moeite is het om de moeder van je veulen gewoon wat te eten te geven......... een merrie met veulen aan de voet kan best een beetje invallen, maar dit slaat echt helemaal nergens op
DDDara schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En kan de trietse gevallen, de uitgemergelde fries en de bruine die op de voorplek na manen en staart waren afgeknipt en geschoren.....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ze was zo lief
BarbaLala schreef:Maartje1990 schreef:Snap ook niet dat dierenartsen die daar dus zijn voor controle er niets aan doen.
Wat zou een dierenarts daar dan aan moeten doen volgens jou?
Poekkie schreef:Die fries is idd wel heel mager, sneu!
Verder zien het er leuke ponies en paarden uit?
Moet ik iets mis zien aan dat paard met de geschoren manen? Ik scheer mijn beide paarden ook de manen altijd af, lekker handig
Maartje1990 schreef:Maar waarvoor zijn er dan dierenartsen om voor het welzijn in te staan als ze daar niets aan doen of kunnen of mogen doen? Ik weet niet wat de afspraken of regels daar om zijn?
BarbaLala schreef:Maartje1990 schreef:Maar waarvoor zijn er dan dierenartsen om voor het welzijn in te staan als ze daar niets aan doen of kunnen of mogen doen? Ik weet niet wat de afspraken of regels daar om zijn?
Precies, een dierenarts kan niks aan de stand of bouw van een paard veranderen, je kunt dus niet verwachten dat ze daar iets aan doen.
Ik zie ook geen enkele reden waarom een paard met een afwijkende bouw niet de markt op zou kunnen of mogen.
Misschien is het goed om je eens te verdiepen in wat een dierenarts doet op een markt en geen wereldwonderen te verwachten.