Hoi allemaal,
Door omstandigheden wil ik mijn paard verkopen, heeft geen haast. Ik wil graag een goed huis vinden voor hem. Ik heb alleen echt geen idee wat ik voor richtprijs kan vragen. Kunnen jullie me daarbij helpen? Ik hoop dat ik hier goed zit
Omschrijving:
Heerlijk, prachtig donkerbruin paard van 1.65 m hoog en 5 jaar oud. Lief en fijn in de omgang en heel braaf onder het zadel. Vanaf 5 maanden van mij en altijd in de hand geweest. Door middel van grondwerk rustig opgeleid onder het zadel met 3,5/4 jaar en dat maakt hem heel vertrouwd en stabiel in zijn vrolijke ADHD koppie. Kan alleen mee naar ander terrein en is totaal niet kijkerig. Super geschikt als eventer en allrounder. Is nu 2 keer mee geweest op springwedstrijd en 2 keer naar een oefencross. Hij is echt overal voor in. Is niet geschikt voor beginnende of onzekere ruiters, los van dat hij super braaf is is hij wel gevoelig en kan hij echt heel enthousiast worden van eventing bijvoorbeeld. Super geschikt voor een zekere ruiter die een mooie, leuke allrounder wil die overal voor in is.
Is als 3 jarige op de foto geweest, had toen een 2/3tje op zijn straalbeen (benen verder helemaal goed). Nu voor de verkoop nog een keer zijn straalbenen op de foto gezet en ondanks zijn allround training het afgelopen jaar niets veranderd. Nooit kreupel geweest en dit blijkt dus geen probleem voor de sport. Dit keer ook rug en hals op de foto gezet vanwege verkoop en die waren ook goedgekeurd.
Wat denken jullie qua richtprijs? Dank voor jullie advies alvast!!
Laatst bijgewerkt door Rosalie_s op 21-10-25 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt