ITP bestaat niet meer zo te zien, maar de vertrouwde Bokt-smilies zijn er nog wel zie ik
Vroeger deelde ik vaak prachtige foto's van mijn PRE Furia (nog steeds bij mij, 22 jaar en met pre-pensioen inmiddels). Nu, jaren later, heeft hij een heerlijk plekje bij mij aan huis gekregen en is de paardenstapel flink gegroeid
Ken je dat verhaal van je hebt een vriendje nodig voor je paard, en dan een vriendje voor dat paard want als je op pad gaat dan is hij niet alleen? Nouja, inmiddels heb ik dus maar liefst 4 paarden (ja, ook zo als ik het typ vind ik dat nog steeds veel
). Of eigenlijk 3,5, want 1 daarvan (de shet) is net een grote hond, echt een schatje
In ieder geval, een tijdje geleden heeft Jacintha van Jacintha van Dekken Photography prachtige foto's van mijn 2 kanjers gemaakt en het leek mij leuk die eens te delen hier
Dus bij deze:Xantho, 5 jaar, bij mijn van veulen af aan:

Uzan, 7 jaar, op deze foto's was hij er net 1 of 2 weken, inmiddels is hij 2 maanden bij mij, lekker aangekomen en ik ben helemaal verliefd op hem

Ik vind het echt zulke prachtige platen weer
Hopelijk genieten jullie er ook van, ik ben benieuwd of er nog leven is op Bokt en of er wellicht nog mensen zijn die ons van jaren terug herkennen

Instructie kop van NH