Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij kan het ook niet helpen maar ik wil toch graag dat die vandaag nog een kijkje neemt. Ik laat het wel weer weten als die geweest is! Maar nogmaals bedankt voor de lieve reacties!
Nou ja wel goed natuurlijk, maar nu zou die man komen en ik wilde natuurlijk wel dat hij wat kon zien. Toen die kwam moest ik dus even een stukje draven, maar er was eigenlijk niet echt veel te zien. De DA vond wel dat de kogel heel heet was (vreemd want ik voelde geen verschil) De uiteindelijke diagnose was dus verrekte banden. Hij krijgt nu pijnstillers en ontstekingsremmers en moet eigenlijk een week op stalrust. Dit gaat dus niet door, want ik hou mijn paard nooit een week alleen op stal zonder dat die probeert over z'n staldeur te springen e.d. Dus overdag toch maar op een klein weitje. Maar hij rent nauwelijks dus hopelijk gaat dat goed. Ik ben in ieder geval heel opgelucht dat het meeviel. Mijn DA zei wel dat het goed was dat ik er vroeg bij was. Gelukkig maar want ik voelde me toch een beetje opgelaten dat die vrij goed liep. Ik had immers zo zitten drammen bij die assistente dat die vandaag moest komen... Gelijk maar even mokzalf gekregen dus das 2 vliegen in 1 klap. Ik kan weer lekker slapen vannacht! 
, dan komt het wel weer goed met hem!!! Jij ook sterkte hoor meis!