Helaas is de eigenaresse van Honey opgegeven en ze kan elk moment overlijden. Ze heeft besloten om het papierwerk op te sturen om haar over te schrijven op mijn naam.
Ze heeft ook een grote pot Boswellia voor me besteld, maar die is nog steeds niet aangekomen, dus maandag zal ik even bellen (komt uit Nederland) hoe of wat.
Honey is weer kort kreupel geweest aan beide voorbenen, maar nu gaat het goed.
Ze heeft de taak van Chico overgenomen, zo af en toe met mij vuilnis uit de bermen oprapen. Daarvoor heft ze tassen over een zadel waar het in gaat. Ze wilde eerst nooit graag een zadel op, maar inmiddels vind ze het prima. Ze vindt het vooral ook leuk om het erf af te gaan.
Ik was een keer met Pocotó en haar op stap gegaan, maar ze loopt veel sneller, hoewel ze kleiner is, dus dat was niet echt een succes. Dus loop ik nu apart met haar.
Foto van het late voorjaar, toen er nog gras stond:

Deze zijn van de zomer.
Met Pocotó (de enige andere merrie)

Met Gandhi, heel vroeg in de ochtend (foto van augustus).

Fotos van vandaag, net op stal gekomen . Achter haar zie je Gandhi en Pocotó. (Vincent en Olímpio staan tegenover haar)

Video die ik erbij wilde zetten kan ik blijkbaar kan plaatsen op bokt. Ik heb wel videos op Youtube. Hier lag Honey te slapen en Gandhi stond op wacht.
https://www.youtube.com/watch?v=Oqlihjx4haU