kleuter verslag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 22:09

Ik weet dat jonge paarden veel moeten leren, maar hier moest ik toch wel om lachen.
Ik was vandaag dus naar MIJN paard. (ja is nog een beetje wennen hoor) Ze is nu 4 jaar, maar heeft 4 jaar lang lekker op een wei gestaan met andere jonge paarden. Dus alles maar dan ook echt alles is nieuw en spannend.

Onder het motto liefde gaat door de maag, had ik wat appels mee genomen. Vork Stond ik daar met een appel in mijn hand, begreep ze dus echt totaal niet wat ze er mee aan moest. Schattig he! Dus ik er een stuk afbijten en het maar stukje voor stukje voeren, toen had ze het door. Maar om nou te zeggen dat ze er helemaal weg van was, nou nee.

Met poetsen was Sydney wel braaf, maar ze staat continu met een vragende blik te kijken: wat ben jij nu aan het doen? Verward

Ook mee lopen aan het halster vind ze nog spannend, het liefst verschuilt ze zich achter me. Ja de grote boze wereld is erg spannend!

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 07:53

Haha,wat schattig! Lovers

Liefs layla d

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:36

Haha wat grappig! Echt een lief gezicht is dat dan he. Ik ben wel benieuwd naar haar, maak je snel foto's?

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:14

Wat tof voor je!!! Is zij wel helemaal goedgekeurd??? En wanneer komt ze naar Pampushout??? Groetjes Monique.