[RT] Ik DURF het gewoon niet denk ik
Maar vandaag dus stap 1 gezet:
De eigenaar van Brenda liep mee naar buiten.Ik liep met Brenda wle los maar hij had de longeerlijn bij en Brenda had ook nog een halster aan.
We vertrokken en al snel schrok ze van opvliegende eenden maar het bleef bij alleen een schrikreactie en helemaal geen aanstalte van mogleijk op hol slaan
Toen onder een viaduckt door en dat ging ook wel maar wle met beetje aarzel. Op deze punten moet ik ook nog oefenen dat ik dan iets meer mag aanpakken dat ze duidelijk weet dat ze moet lopen.
Toen gingen we langs het ziekenhuis (heel handig voor als...
) en waren in de stad aan het rijden dus he (Tilburg).We reden over een fietspad en toen kwamen we bij een stukje gras. Ik reed een paar keer rond en het ging allemaal heel relaxed. Toen heb ik ook een keertje rond gedraafd en een paar passen galop gedaan.
Ze was heel goed terug te nemen. Ook geregeld stil gezet.
Ze was zo lief
Toen weer terug gewandeld. De eigenaar deed een contaier beetje hard open en dicht, brenda schrok klein beetje maar na nog een keer gedaan te hebben deed ze niet meer schrikken. Ook met de longeerlijn tegen een paal aantikken eerst was dat beetje eng maar later kon die doen wat hij wilde maar ze reageerde er neit echt meer op.
En toen waren we weer bijna terug en kwamen we weer dezelfde eenden tegen
Ook vlogen ze weer op maar Brenda had nu maar een minimale reactie daarop
Ben zo blij! En Brenda deed het geweldig!
Superknap van je!
.

:):)