Een half jaar paardenfotografie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Een half jaar paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-25 10:23

Hallo allemaal *-:)

Voor langere tijd heeft mijn fotografie op een laag pitje gestaan. Druk met 'het leven' zullen we maar zeggen. Dit jaar is daar flink verandering in gekomen en heb ik samen met een van mijn beste vriendinnen Nevaya ontzettend gave fotoshoots gehad. Niet alleen omdat ze twee prachtige paarden heeft, maar ook omdat we met één van die paarden twee bijzondere locaties hebben opgezocht. Die foto's wil ik graag met jullie delen <3 .

Op de foto's zit uiteraard een copyright, wat betekent dat ze niet overgenomen mogen worden

We beginnen in maart, waarbij ik bij haar op stal kwam om de twee dames op de foto te zetten:
Afbeelding
1. Shalvaya

Afbeelding
2. Shalvaya

Afbeelding
3. Phayza

Vervolgens kwam er wel een heel tof verzoek vanuit Nevaya. Of ik zin had om foto's te maken van Phayza in een tulpenveld! Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Uiteindelijk zijn we zeer last minute naar de locatie gereden en, ondanks dat de tulpen roze gekleurd waren (IYKYK), hebben we daar prachtige foto's gemaakt <3

Afbeelding
4. Phayza

Afbeelding
5. Phayza

Afbeelding
6. Phayza

Afbeelding
7. Phayza

Dat deed mij toch eens verder kijken naar welke locaties en bloemen nog meer mooi zijn om foto's te maken. Al gauw kwam ik uit bij de blauwe regen. En wat bleek? Die groeide gewoon op stal!
Dus, eigenaresse opgetrommeld en afgesproken om foto's te maken van Yanieke. En wat zijn die foto's ook tof geworden <3
De mooiste foto's had ik overigens al met jullie gedeeld, die zijn in dit topic te zien: [PP] Lieve Yanieke voor de blauwe regen

Afbeelding
8. Yanieke

Afbeelding
9. Yanieke

Terug naar Phayza, want dit keer hadden we het idee om naar een strandje in de buurt te gaan. Helaas zit de zon aan de 'verkeerde' kant wat betekende dat ik zelf ook het water in zou moeten voor een mooi tegenlicht beeld. Geen probleem, gaan we doen! Bepakt met droge kleding en heel wat enthousiasme, zijn we die kant op gegaan.

Afbeelding
10. Phayza

Afbeelding
11. Phayza

Afbeelding
12. Phayza

Afbeelding
13. Phayza

Op diezelfde locatie zag ik ook een veld wat mij deed denken aan een dierbare foto die ooit van mij en mijn vroegere verzorgpaard Vriska is gemaakt. Die heb ik geprobeerd na te maken, en dat is volgens mij wel goed gelukt <3

Afbeelding
14. Phayza

Afbeelding
15. Phayza

Ik ben zo blij dat ik mijn passie weer teruggevonden heb, en de camera goed afgestoft is. We hebben al weer erg veel ideeën voor nieuwe shoots, waar ook de nodige jurken al voor besteld zijn. Ik kan niet wachten om te zien wat de tweede helft van dit jaar gaat brengen!

Groetjes, Marjo

Nevaya

Re: Een half jaar paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 10:31

Bedankt voor de prachtige foto’s, ze zijn zo onwijs gaaf geworden allemaal <3

Super leuk om dit samen te kunnen doen :+:

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 10:34

Ze zijn prachtig geworden.
Ben nog steeds blij met de foto's die je ooit van mijn honden hebt gemaakt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 10:39

Mooie foto’s!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 10:41

Wat een prachtige en natuurlijke serie foto’s heb je gemaakt zeg <3 Echt heel fijn om naar te kijken

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 11:48

Heerlijke foto’s, hele fijne sfeer. <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 12:24

Fijn dat jij 2 van die modellen zo dichtbij hebt. :D
Zij blij en jij blij. :))

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 18:59

Mooie foto's Marjo! <3

MissNienke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 09:59

Hoewel ik de foto's prachtig vind, gingen mijn haren wel even overeind staan bij de foto's in het tulpenveld. Misschien staan jullie op een baantje waar geen tulpen staan, en heb je het zo gefotografeerd dat dat niet te zien is, maar het lijkt alsof je zo in het land staat tussen de tulpen. Die tulpen beschadigen natuurlijk hartstikke, en dat is wel iemand zijn inkomen. Je rijdt ook geen maisveld of aardappelveld in om alles kapot te trappen.
De foto's bij het water vind ik dan weer erg mooi.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-25 10:01

Bedankt voor de leuke reacties <3

MissNienke1 schreef:
Hoewel ik de foto's prachtig vind, gingen mijn haren wel even overeind staan bij de foto's in het tulpenveld. Misschien staan jullie op een baantje waar geen tulpen staan, en heb je het zo gefotografeerd dat dat niet te zien is, maar het lijkt alsof je zo in het land staat tussen de tulpen. Die tulpen beschadigen natuurlijk hartstikke, en dat is wel iemand zijn inkomen. Je rijdt ook geen maisveld of aardappelveld in om alles kapot te trappen.
De foto's bij het water vind ik dan weer erg mooi.

We hadden uiteraard toestemming van de eigenaar van het veld om hier foto's te maken, en het model reed op de paden tussen de tulpen. No tulips were harmed in the making of these photos :D

Oke, misschien die ene die we geplukt hebben (ook met toestemming) :D