Dreamy de marktpony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous86

Dreamy de marktpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-25 12:02

Inmiddels alweer 8 maanden mijn beste maatje <3
Dream is inmiddels een jaar oud en gecastreerd, hij was zelf niet erg blij dat hij zn balletjes kwijt is en heeft dat duidelijk laten merken.
Toen ik dream kocht was hij doodsbang voor alles wat bewoog, maarja wat wil je ook bij een ponytje die eigenlijk nooit in handen is geweest.

Het is nogal een heftige tijd geweest voor zowel dream als ik zelf, 2 verhuizingen (1 voor mij), een relatiebreuk en een nieuwe relatie, een enorme wormenbesmetting en een castratie.
Maar dream wordt (al zeg ik het zelf) steeds knapper.

Als vergelijking:
Net bij mij
Afbeelding

Afbeelding

Nu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uiteraard moesten we ook weer even een fotoshoot doen met Dream, mn nieuwe vriend en ikzelf moest ook even voor de lens in plaats van erachter

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ps: mochten er bokkers omgeving Drachten wonen, ik heb nog totaal geen vrienden hier :') en zou het leuk vinden wat nieuwe mensen te ontmoeten

Ninx

Re: Dreamy de marktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 12:05

Leuk hoor! Snoezig mannetje!

Volgens ment er een Bokker met 2 shetten in de buurt van Drachten

germie

Re: Dreamy de marktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 13:26

Volgens mij heeft hij ook een dream-baasje gevonden.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 13:28

Afbeelding
Alex en Jorie zeggen hallo. Ik woon bij Drachten en men regelmatig. Dit was in Wolvega bij de drafbaan. Dus ik doe ook allerlei dingen met ze aangespannen.
Jorie is helaas alleen geschikt voor tweespan tenzij in een afgesloten ruimte, die is helaas weer te bang enkelspan. Maar met Alex kan ik alles qua mennen. Met Jorie kan ik fietsen, met Alex niet. Naast de fiets neemt die wel een loopje met me. Zo zijn ze beide uniek. :')

Alleen ik had graag gewild dat Jorie iets minder heftig reageerde enkelspan. Maar daar gaan we in het najaar weer aan werken in de binnenbak en misschien mag hij dan volgend jaar voorjaar enkelspan voor de zware wagen buiten. Ik mende ook tandem, maar dat ga ik niet weer doen nu Jorie terug is gevallen in zijn oude gedrag.
Spartelvijver DF Wold.
Afbeelding

Mijn pony's staan prive bij mijn ouders overigens. Maar ik wil best wel eens meeten hoor. Wat zijn je plannen met Dream?
Hij zit wel heerlijk in de motbal fase. Jorie was ook zo op die leeftijd. <3