Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Het is natuurlijk lastig oordelen zonder beeldmateriaal en wellicht is dit stuk suggestief geschreven.
Juist omdat deze man vaak zo bejubeld werd/ wordt omdat ie alles aan het springen krijgt had ik verwacht een heel ander soort artikel te lezen in ieder geval toen ik het aanklikte.
Maar vooral de eigenaresse die zo vreselijk baalde omdat ze juist haar paard het plezier en vertrouwen terug wilde geven zegt mij wel wat.
Duidelijk en consequent zijn is goed, maar stress en angst niet.
office schreef:Tja ..Anky boog ook halzen lekker ver door en dat vonden mensen op bokt prachtig.Ben bijna opgevreten toen ik daar wat van zei want ze zorgde juist zo ontzettend goed voor haar paarden dat kon je zien op Instagram tenslotte .…
office schreef:Tja ..Anky boog ook halzen lekker ver door en dat vonden mensen op bokt prachtig.Ben bijna opgevreten toen ik daar wat van zei want ze zorgde juist zo ontzettend goed voor haar paarden dat kon je zien op Instagram tenslotte .…
Citaat:Ik citeer Albert Voorn nog even:
„Wij rijden paard voor de wedstrijden, niet omdat we zo verschrikkelijk veel van ze houden. Persoonlijk vind ik dat als je echt vreselijk veel van je paard houdt, je er geen wedstrijden mee moet rijden.“
.