Merken jullie dit ook op en wat is evt een goed alternatief om te volgen op social media?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Ergens vind ik het ook wel weer vermakelijkOf ben ik dan de enige
haha1995 schreef:Ik heb me er net uit verwijderd, de dame die daar de hoogste toon voert heeft zelf ook geen onbesproken gedrag...
haha1995 schreef:Ik heb me er net uit verwijderd, de dame die daar de hoogste toon voert heeft zelf ook geen onbesproken gedrag...
DuoPenotti schreef:Ik wil ook juist lezen dat Truusje Janssen weer eens niet heeft opgestuurd wat ze beloofd heeft en dat ze ook onder de namen Treesje de Wit op marktplaats zit en al meerdere gedupeerde heeft.
sasja0705 schreef:Helemaal mee eens... er voeren bepaalde mensen/onderwerpen nu de boventoon.
En juist de "kleine" waarschuwingen , juist die over verkopen van toebehoren bvb, op mp op fb en weet-ik-waar-nog worden ondergesneeuwd.
Maar ben ook mee eens : vermakelijk is hey soms wel, haha
DuoPenotti schreef:Ja echt hè.
Het is een vete van 1 of een paar dames tegen een paar andere en verder gaat het niet meer.
Ik wil ook juist lezen dat Truusje Janssen weer eens niet heeft opgestuurd wat ze beloofd heeft en dat ze ook onder de namen Treesje de Wit op marktplaats zit en al meerdere gedupeerde heeft.
De stal in 8x kan ik zelf wel googelen.
Dus ja ik zie ook graag alternatieven
Dreamboy schreef:Jij wel, en een heleboel andere ook maar helaas zijn er nog heel veel mensen die er wel intrappen. Daarvoor blijven waarschuwen vind ik dan ook niet verkeerd. En ja, zij heeft daar zo ongeveer haar levenswerk van gemaakt. Ik heb persoonlijk ook meer moeite met sommige reacties van het beheer dan deze waarschuwingen.