Hij heeft de hele tijd met zijn oren naar voren alle knuffels in ontvangst genomen, het is zo'n lekker ding

Einde van de middag had ik zelf nog een clinic gepland staan, Force free of Cookie on top. Wat is het nou eigenlijk en wanneer kies je waarvoor? Ben je met cookie on top dan echt verkeerd bezig? Waarom wel of waarom niet? Met een vrijwilligster uit het publiek wat laten zien en natuurlijk Jauke ook een beetje bezig gehouden, hij wilde erg graag aan de gang

Ik kreeg op enig moment te horen dat ik nog 9 minuten had, ik dacht, mooi, dan kan ik nog wat uitleg geven, maar er kwam al snel iemand met een vraag en ook Jill van de organisatie duwde eigenlijk een beetje richting vragenrondje. Ach, ik ben de moeilijkste niet, dus prima. Tot mijn vriend Tom ineens voor me stond, met microfoon...

Ik had echt zoiets van, wtf gebeurd hier?? En Jauke merkte dat mijn energie veranderde, want hij kwam vrijwel meteen bij me staan, heel fijn, want ik kon wel even een beetje steun gebruiken.
Maar Tom had een ander idee, die wilde Jauke graag even van me lenen... Om vervolgens, in de ring voor een paar honderd man publiek...

op zijn knie te gaan! Toen hij de woorden: "wil je met me trouwen?" uitsprak reageerde het publiek super enthousiast, maar dat vond Jauke een beetje spannend

Uiteraard zei ik ja, dat wist Tom ook wel want we zijn op zoek naar een huis, dus hebben het wel ook al over trouwen gehad. Ik had alleen gezegd dat ik wel eerst echt gevraagd wilde worden. Nou, dat heb ik dus geweten

Maar jemig, wat een ontlading, ik heb me echt even aan hem vastgeklampt, Vond het ook zo onwijs stoer van hem! Om dit zo, voor zo'n groot publiek, te doen!

De leukste, liefste, mooiste, meest geweldige man die ik maar had kunnen treffen

Hij had zelfs de organisatie van Equiday betrokken in zijn plan, dus ze hadden ook een bosje bloemen voor ons, zo lief

Maar jongens, wat een rollercoaster van emoties. Mijn eerste reactie was echt "dit is gewoon bizar, wat gebeurd er!" Maar terugkijkend, jemig, dit is toch super romantisch, magisch gewoon?! Echt heel bijzonder om mee te maken. 1,5 jaar geleden had ik niet gedacht dat ik nog iemand zou vinden en nu ben ik gewoon op zo'n bijzondere manier ten huwelijk gevraagd! En het toffe is, we zijn van alle kanten gefilmd, dus we hebben enorm veel filmpjes van het aanzoek.
Op deze video is het geluid nog het beste te horen, voor wie graag bewegend beeld wil

Foto's zijn overigens gemaakt door https://annemaykephotography.nl/ en https://marliestrapfotografie.weebly.com/