En vooral vanwege die prachtige bloesems en bloemen, de prachtige kleuren in de natuur
Bij ons op stal staat er een magnolia mooi in bloei, dus daar moest ik natuurlijk even gebruik van maken
De stagiaire was Llevado aan het longeren, dus Jauke mocht eerst. Die is zo fantastisch, die kan ik gewoon zo neerzetten, even roepen en dan poseert hij braaf. Om vervolgens natuurlijk wel weer te gaan grazen, maar dan hoef ik maar weer even de aandacht te vragen, zucht hij een keer en doet weer braaf zijn oren naar voren en zet zijn mooiste bekkie op
Llevado heeft iets meer voeten in de aarde, die staat braaf stil maar zet vervolgens zijn ezelslook op, hinnikjes kunnen hem ook niet bekoren, maar bekogeld worden met stokken(lees, die vallen natuurlijk voor zijn neus op de grond neer) waar vervolgens de honden weer achteraan rennen zorgen zo af en toe voor 2 oortjes een fractie van een seconde naar voren. En als je en de foto's maakt en probeert de aandacht te trekken is het soms best een uitdaging
Maar gelukkig gebeurde er nog meer op het erf wat af en toe op wat interesse kon rekenen, dus ook daar zijn leuke foto's uit gekomen, al zeg ik het zelf
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10