Opzoek naar vorige paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

theamazone

Opzoek naar vorige paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-25 18:37

Vorig jaar rond eind oktober reed ik tijdelijk een paard voor iemand bij die zelf in het buitenland zat, dat heb ik ongeveer 3 weken gedaan en daarna moest hij opeens verhuizen omdat hij te koop stond. De eigenaar had hem te koop gezet omdat ze zelf niet in Nederland was en er steeds verschillende mensen naar hem toe gingen en hem verzorgde, het was een best pittig paard dus hij had regelmaat en vertrouwen nodig. Hij stond toen in stal Hiddemastate in Hempens (Friesland) wat net onder Leeuwarden ligt, en hij is rond mid november 2024 verhuist naar stal Theresia Blaauw in Ruinerwold. Volgens de eigenaar zou hij via die stal verkocht worden, dus een soort handelstal denk ik. Ik kon niet meer naar hem toe gaan omdat hij te ver weg stond en ik geen auto had, en met het ov was het helaas ook niet te doen. Ik heb nooit echt afscheid van hem kunnen nemen, aangezien de eigenaar mij pas op het laatste minuut heeft laten weten dat hij ging verhuizen. Ik was er echt kapot van. Nadat hij was verhuist verdween het contact met de eigenaar na een tijdje en ik kan haar nummer niet meer vinden. Ik weet niet waar en bij wie hij nu staat dus ik zou dat graag willen weten. Zijn naam is Baroncelli Olympus (roepnaam Celli), afstammeling van Bon Ami Z x Olympus Demeter. Hij is een 14 jarige kwpner en rond de 1.66. Hij is een schimmel met grijze manen en staart. Als iemand iets weet stuur me dan aub een berichtje Ik mis Celli heel erg... Hier een link met foto's https://limewire.com/d/ceda23f6-1337-4a ... 1hksXBjPhM

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 11:27

paardjebont

Re: Opzoek naar vorige paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 11:53

misschien een mail sturen naar de handelsstal, of ze hem al verkocht hebben ;)