Jauke en Llevado weer eens op de foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Jauke en Llevado weer eens op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-25 21:11

Voor wie ze niet kennen, dit zijn mijn kanjers, Jauke de fries, 28 mei wordt hij alweer 23 jaar oud _/-\o_ en Llevado por el Viento ofwel Vado de cruzado PRE, 12 mei mag hij 16 kaarsjes uitblazen. Wat worden we allemaal oud :oo
Afbeelding

Ik heb de laatst weer eens op de foto gezet voor wat losgooi foto's. Het begon met foto's voor equizine, het magazine van equiday, maar als je dan toch foto's aan het maken bent is het ook leuk om nog wat andere foto's van de paarden te maken <3

Llevado is momenteel echt te dik, we hadden deze winter geen binnenbak en ze staan riant in het ruwvoer, ideaal voor Jauke, voor Llevado iets royaal :') Nu het weer beter wordt hard aan het werk met hem, maar mocht dat niet voldoende zijn dan ben ik bang dat ze in 2 verschillende weides moeten. Liever niet, want het zijn echt maatjes, maar als Llevado zo zwaar blijft is ook niet goed voor hem natuurlijk :n
Afbeelding

Jauke ziet er juist echt fantastisch uit momenteel, bovenlijn nog niet zoals het moet, maar wel rond genoeg
Afbeelding

En vooral ook lekker energiek <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En happy :):)
Afbeelding

De 2 mannen samen
Afbeelding

Vado ook lekker lopen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met af en toe een beetje hulp van de hond :Y)
Afbeelding

Knap dier <3
Afbeelding

En mijn soulmate <3
Afbeelding

Hij voelt zich echt goed momenteel *\o/*
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Jauke en Llevado weer eens op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 23:02

Oef, dat is de harde realiteit, ik ken ze nog als jonkies en met name Llevado als jaarling, waar is de tijd gebleven. -O-
Jauke begint wat grijs te worden, maar die "snor" is om op te vreten. <3
Super hoe hij eruit ziet, hij is fantastisch de winter doorgekomen.
En Llevado inderdaad iets te fantastisch. :')

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:27

Oh auw Danielle wat ziet Jauke er (weer) goed uit! En wat Neonlight zegt, ik ken Jauke vooral als 3-4-5-6 jarige en ik vind het elke keer geweldig om hem te zien. Momenteel zie je niet aan hem af dat ie 23 is (van Wybrun heb ik geleerd dat ik vooral NIET naar grijze haren moet kijken en ze keihard moet negeren :P )

Llevado blijft gewoon een knap ding, met of zonder de extra kilo's. Oh en sowieso worden de Spanjaarden iets sneller dik dan Friezen is mijn ervaring :')

Ik kom tijdens equiday weer gezellig met je bijkletsen! En even je mooie mannen knuffelen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 15:11

Ah ik dacht in uitgelicht die ken ik ergens van! En daar zijn de twee knapperds. Jauke is echt weer goed bekomen. Wat fijn dat hij er weer zo goed uit ziet en zo vrolijk is. Hij straalt het uit. En Vado ook zoals altijd.

Zijn dikke buik valt eigenlijk niet op op deze fotos'. Vind wel dat je nog een steiger- of zitfoto van Vado moet plaatsen. Dan komt dat dikke buikje extra naar voren. :')

Tati2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 08:49

Leuke dieren, geniet ervan!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 11:11

Sjonge wat gaat de tijd snel zeg!

Ze zien er goed uit! Vado heeft inderdaad wel erg goed voor zichzelf gezorgd. :D

Heeft Jauke nu een kol of zijn dat grijze haren?