Afgelopen zaterdag ben ik met Latino en stalgenootje naar de extreme trail tuin van de Magnolia Ranch geweest. Dikke aanrader.

Dit is echt helemaal voor ons weggelegd, we hebben zoveel plezier gehad. Hier gaan we zeker minstens eens per jaar terug komen.

1. Een paar balken in 'U' vorm, waar je een krappe bocht kon draaien.

2. Of zijwaarts over de middelste balk heen.

3. Tractorband!

4. Super comfortabel dit.

5. Een stuk met grote stenen, waarbij ze dus goed moeten opletten waar ze hun voeten neer zetten.

6. Twee tractorbanden op elkaar! Aan het einde van het topic heb ik nog een filmpje waarbij je ziet hoe hij het voor de eerste keer doet en na een paar keer, hij maakte er een wedstrijdje van om hem zo snel mogelijk te nemen.

7. Balken in een waaiervorm.. "Als je je paard goed voor elkaar hebt kun je hem zelfs in galop doen." Dat lukte inderdaad prima.

8. Andere kant ook!

9. Een soort 'brug' van 30cm breed, toch knap dat ze op zo'n klein stukje kunnen balanceren!

10. Een wipwap, dat vond hij toch best spannend.

11. Een brug, die bewoog én geluid maakte. In het filmpje zie je dit beter!

Uiteindelijk mochten we ook nog onder het zadel, maar hij vond het wat lastig dat ik niet op de grond aan het leiden was, dus ik heb maar kort wat dingen gedaan en daarna was het ook wel klaar.

12. Op het smalle bruggetje

13. Door het labyrint zigzaggen ging aan de hand wel, maar onder het zadel was dat echt heel moeilijk dus dan er maar overheen.

14. En uiteindelijk nog door een smalle tunnel heen van hagen.

15. Wat bewegende beelden:
We hebben echt ontzettend hard genoten en de paarden vonden het ook geweldig, dit smaakt zeker naar meer en een dikke aanrader om ook eens te gaan proberen.

Foto's door@anandimages/nanvisser photography