Aahh er mist nog een foto

imaudy schreef:Ik ben fan van de kleine

Dat zijn de meeste
Een enorme clown in een kleine verpakking
boedjang schreef:Ja super fijn he, ik vind het ook stom weer , paardje ook geen last van
Mooie kudde heb je
Dank je wel
prompter schreef:Wat een fijne plek heb je, ze zien er goed en tevreden uit

Het is inderdaad een heerlijk plekje en ik heb ook wel het idee dat ze met z'n allen tevreden zijn 
anoukwendy schreef:Die foto van dat kleintje, super schattig

Spook weet heel goed hoe je mensen voor je kunt winnen
Konstantine schreef:Dat koppie van de schimmel op die foto met het halfopen hek, wat een droppie zeg

Wat een heerlijk stel ook zo in die video, dan vergeet je zelf inderdaad ook even dat het van dat sneue weer is

Goede oude Tango.. Heerlijk paard en net als die kleine een vreselijke clown
Contemplate schreef:Dat is echt genieten ja

De shet is echt leuk!

Laat die kleine maar niet horen dat je hem shet noemt
In zijn jongere jaren heeft hij shows gelopen bij de AMHA
Spook is de enige van het stel met papieren 
crow schreef:Net gewandeld in de kou en mist met mijn paard en het was heerlijk.
Het scheelt wel dat je op de kou kunt kleden en als je eenmaal in beweging bent, valt het ook allemaal wel weer mee, maar als je lekker warm thuis bent en dan naar buiten kijkt, krijg ik al snel de bibbers
_suus19_ schreef:Mooi plekje en ziet eruit als een gezellige kudde!
Gooi je nou al je mest aan de zijkant van de bak of zie ik dat verkeerd?
Dank je wel 
De bakrand bestond uit inmiddels half vergane triplex platen, met veel bobbels en hobbels. Ik heb de bijna volledige bakranden inderdaad opgevuld met een mengsel van mest, zand, bladeren en oud hooi. Het idee hiervan is dat dit straks een groene wal wordt, van gras, eetbare kruiden en bloemen, welke ik in het voorjaar wil gaan zaaien
Op de plekken waar ik hiermee ben begonnen, begint er al een groene waas te ontstaan van gras 
Dit is aan de achterkant:
Oude situatie:

En nu: