Ik zit momenteel met m’n handen in het haar en weet niet zo goed wat ik moet doen, excuses als ik dit in de verkeerde topic plaats, ik heb me pas sindskort aangemeld op bokt

Ik rij nu zo’n 7 maanden bij mijn huidige manege, ik heb het hier echt heel erg naar mn zin en iedereen is super aardig! Alleen vind ik dat ik niet aan het verbeteren ben? Ik weet niet of dat precies aan mij ligt? Ik heb vroeger 3 jaar lang gereden en heb toen een tussenstop van 6 jaar genomen, dus het was wel ff oppakken. Ik rij samen met een vriendin van mij (vroeger ook altijd samen gereden) en zij heeft dezelfde mening

Mijn vriendin kwam dus met het voorstel dat we misschien een andere manege kunnen proberen en kijken of het daar ons bevalt, ik heb al een mailtje gestuurd met eventuele vragen. Maar ik twijfel enorm erg aangezien ik het hier wel gewoon naar m’n zin heb, maar ik wil natuurlijk ook een stijgende lijn zien in mij rijgedrag en die ondersteuning mis ik heeeel erg

Mijn vraag dus (sorry voor het gebabbel!) of iemand hier ook op 2 verschillende maneges rijd en hier een positieve ervaring heeft? Het heeft zo z’n voor en na delen maar ik streef super erg naar verbetering en natuurlijk wil ik ook uiteindelijk mijn eigen paard hebben (we praten natuurlijk wel over tientallen jaren misschien aangezien ik echt niet voorbereid ben haha) bedankt alvast