De Eper Paardenvierdaagse wordt jaarlijks georganiseerd. Ondanks dat het erop leek dat vorig jaar de laatste editie zou zijn, is het toch gelukt om het evenement door te laten gaan op een andere datum. Deze keer is de vierdaagse van 15 tot en met 18 juli 2025

Vanuit alle delen van Nederland komen enthousiaste deelnemers naar Epe om vier dagen lang 'aangespannen' of 'onder het zadel' te genieten van de prachtige omgeving. We rijden 4 dagen routes met een lengte van zo’n 20 kilometer door bossen, langs weides en over heidevelden. Iedereen kan rijden in zijn eigen tempo en onderweg is het altijd gezellig.
Ook dit jaar ben ik weer betrokken bij de organisatie en ik rij nu sinds 2016 mee. Ik heb afgelopen jaar twee dagen met Palm en een dag met Winnie meegedaan. Voor de 23-jarige Winnie was het de laatste keer. Ik overweeg afhankelijk van de training mijn 5 jarige Vie die nog niet zo lang onder het zadel is een dagje mee te nemen

Laten we hier weer gezellig kletsen over de vierdaagse, onze voorbereidingen en trainingen. Ik ben benieuwd wie er dit jaar weer wil gaan inschrijven!