[PP] Volg je paard, 2018
[PP] Doelen en Volg je Paard 2019!
[PP] Doelen en volg je paard 2020!
[PP] Doelen en Volg je paard 2021!
[PP] Doelen en volg je paard 2022!
[PP] Doelen en volg je paard 2023!
[PP] Volg je paard 2024!
Nu een 2025 versie!

Voor mij de eerste keer dat ik mee doe, maar het lijkt me leuk dit jaar meer doelen te stellen en echt iets hebben om naar toe te werken.
 En, om elkaar te motiveren of helpen als we tegen dingen aan lopen.
 En, om elkaar te motiveren of helpen als we tegen dingen aan lopen.Stel jezelf en je paard(en) even voor, en het lijkt me leuk om aan het begin van de maand je doelen te benoemen en aan het einde van de maand te kijken of ze gehaald zijn?

Op naar een mooi 2025 met onze trouwe viervoeters.

Geplaatst
               Geplaatst  Woon in het midden van Nederland. Nu 3,5 jaar in het bezit van Latino, mijn bijna 7-jarige PRE hengst.
 Woon in het midden van Nederland. Nu 3,5 jaar in het bezit van Latino, mijn bijna 7-jarige PRE hengst. 

Moet hem momenteel echt beschermen voor zichzelf.
 Moet hem momenteel echt beschermen voor zichzelf.

en heb 3,5 paard op een stukkie grond lopen, wat ik in eigen beheer heb.
 en heb 3,5 paard op een stukkie grond lopen, wat ik in eigen beheer heb.

Benieuwd naar hoe de kunstjes je afgaan! Liggen en zitten ging bij ons heel makkelijk maar het platliggen krijg ik er nog niet in. Wat heftig ook het PSSM. Maar dat heb je in de basis goed onder controle dus? Dat is fijn! Is PSSM eigenlijk iets progressiefs wat met de jaren erger wordt of blijft het met goede voorzorgsmaatregelen redelijk hetzelfde?
 Benieuwd naar hoe de kunstjes je afgaan! Liggen en zitten ging bij ons heel makkelijk maar het platliggen krijg ik er nog niet in. Wat heftig ook het PSSM. Maar dat heb je in de basis goed onder controle dus? Dat is fijn! Is PSSM eigenlijk iets progressiefs wat met de jaren erger wordt of blijft het met goede voorzorgsmaatregelen redelijk hetzelfde?
 En een eigen rijbewijs gaat je HEEL VEEL vrijheid geven, daar ga je echt geen spijt van krijgen.
 En een eigen rijbewijs gaat je HEEL VEEL vrijheid geven, daar ga je echt geen spijt van krijgen. Volgende keer met schemering zodat de vlam wat duidelijker is. En daarna onder het zadel, ik heb al zoveel toffe ideeën voor foto's en filmpjes.
 Volgende keer met schemering zodat de vlam wat duidelijker is. En daarna onder het zadel, ik heb al zoveel toffe ideeën voor foto's en filmpjes. 

Dus ik gok dat het er van de zomer zo weer opzit maar ik moet er even een keer wat meer aandacht aan besteden. Had van de zomer het fantastische idee om eventueel vanuit het knielen op 2 knieen zijn kont te laten/leren zakken en zo naar het liggen te werken, maar dat resulteerde in rondjes draaien op zijn voorknieen
 Dus ik gok dat het er van de zomer zo weer opzit maar ik moet er even een keer wat meer aandacht aan besteden. Had van de zomer het fantastische idee om eventueel vanuit het knielen op 2 knieen zijn kont te laten/leren zakken en zo naar het liggen te werken, maar dat resulteerde in rondjes draaien op zijn voorknieen 
 2023 heb ik haar op rust gezet en ben ik in 2024 langzaam gaan opbouwen en gaat het heel goed
  2023 heb ik haar op rust gezet en ben ik in 2024 langzaam gaan opbouwen en gaat het heel goed