We beginnen in januari met een bevroren paddock die 's middags zacht genoeg was om toch even buiten te staan voor paar uur. Niet elke paddock was goed en niet iedereen durfde het aan, maar Flow kon lekker samen met haar vriendin naar buiten. Die zouden toch niet gek doen..........
1. Het resultaat van 's middags naar buiten ipv s ochtends en van paar dagen iets korter

Toen kwam rond mijn verjaardag een vriendin langs en hebben we wat foto's gemaakt tijdens het trainen.
2.

3. We reden verschillende wedstrijden met enorm goede resultaten.

4.

5. Het weideseizoen brak weer aan
6. Helaas werd het weer te nat en gingen ze weer even de paddock op

7.

En toen werd het Juli...
Het trainen ging onwijs goed, we waren bezig met wissels, ze ging steeds beter lopen en we hadden ons ingeschreven voor de regio. Ook ons Z debuut gepland, enige waar ik op wachtte om me definitief op te geven was groen licht van instructie. Ze had al gezegd dat het makkelijk zou kunnen, maar wilde nog akkoord hebben op de datum.

8. Het stappen deden we gelukkig met het mooie weer buiten en in de wijk

9.

10. En s avonds na hele dag land nog even lekker in het zand rollen, want dat is toch favoriet. Vooral met haar vriendin
11. Vriendin kwam weer langs voor de gezelligheid, maar natuurlijk hoorde daar foto bij. Een keer met mij erbij wat ik haat. En Flow had er echt geen zin in

Na paar weken stappen terug en groen licht om weer op te bouwen. Dit was een maandag en woensdag werden we gebeld dat ze met koorts en dikke benen op stal stond. 2 weken lang verschillende keren da op bezoek. Toen ineens kreupel wat leek op hoefzweer, maar niet was. Dit eindigde met dit topic
[PW] [Volg] Van hoefzweer naar breuk?
Toen brak er dus een periode aan van nog meer zorgen. Je zou denken dat die 6 weken koorts en alles en daardoor 2 keer per dag naar stal veel zorgen waren, maar dit was toch nog stal erger. Weten hoeveel pijn je paard heeft ineens, zorgen dat ze echt rustig blijft omdat de toekomst afhangt van hoe rustig ze blijft en hoe goed het geneest... Dat betekende helaas ook uit de groep en alleen op de paddock
12. Nog steeds stonden de 2 vriendinnen continu bij elkaar, maar nu met hek ertussen

13. Ik breng uren door bij haar op de paddock, omdat ze er niks aan vindt. Haar vriendin wacht trouw bij het hek en Flow maakt er gebruik van dat ik wr ben door even snel te rollen. Het is veiliger als ik er ben.

We zitten dus nog midden in de 'boxrust' periode en het is nog afwachten hoe het allemaal geneest en wat uiteindelijk de prognose is. Wij hopen dus op een veel beter 2025 en dat ze zo snel mogelijk zich weer goed voelt, weer bij haar vriendinnen kan staan en we weer samen alle dingen kunnen doen die we leuk vinden.
Want ik ben zo gek op deze merrie
14.

15.

Fijne feestdagen allemaal en hopelijk voor iedereen een beter 2025!