Weer eens wat anders dan foto's in de natuur; vorige maand stonden we model voor de Horse Photo Course op de NDSM werf in Amsterdam. En waar mijn Diva in het bos soms erg verontwaardigd kan reageren op, oh horror, op de grond liggende takken wandelde ze nu heel chill het hele terrein over aan een fotohalstertje Ze heeft zelfs nog op de achtergrond gestaan voor een videoclip die werd opgenomen Geen idee waar ik die ooit terugvind natuurlijk, maar het idee is leuk
Vind de foto's ontzettend tof geworden! Ze zijn gemaakt door Patshoot Photography, Pictures by Ingena, LH Photography en Wouw Fotografie
ik had het niet zelf bedacht en bij de eerste foto dacht ik hm... wat voegt dit toe. maar de verdere foto's echt te gek. helemaal niet de natuurlijk habitat, maar toch past het perfect. super stoer
Konstantine
Geplaatst: 20-12-24 13:36
Dat is weer eens wat anders Het doet me een beetje denken aan de foto's die mensen van hun showauto's maken in het Belgische Doel. Erg tof om eens een paard in zo'n setting te zien, en zoals al gezegd, respect dat je op zulke hakken naast je paard loopt, of überhaupt loopt
Naast wat Goof zegt, vind ik de Tram foto ook heel gaaf. Ik woon er vlakbij, dus heel leuk om het eens op een hele andere manier te zien. Super ook dat je paard dit te doen vond. NDSM is niet heel rustig en zit vol met "bakkabouters"
Dankjulliewel! De hakken ben ik redelijk comfortabel op maar met paard toch wel weer even heel anders Heb ze voor de zekerheid voor het lopen tussen de locaties steeds uitgetrokken, zag mezelf al een enkel breken ofzo Diva woont vlak achter een dorpscentrum, dus gelukkig is ze wat gewend, maar vond dit echt wel heel dapper, idd bakkabouters zat daar maar ze keek niet op of om
Zo, dat is een keer wat anders! Ik vind ze niet allemaal wauw, maar er zitten een paar prachtige foto’s tussen. Jullie zijn beiden wel fotogeniek hoor!
Vijf vind ik prachtig en absoluut niet beledigend bedoeld want je doet het toch maar , maar let eens op je ene hand. Die lijkt een eigen leven te leiden.
Duhelo
Geplaatst: 20-12-24 17:58
BigOne schreef:
Vijf vind ik prachtig en absoluut niet beledigend bedoeld want je doet het toch maar , maar let eens op je ene hand. Die lijkt een eigen leven te leiden.
Volgens mij is dat omdat ze het touwtje van het halster vasthad en dat er uit gefotoshopt is?
En klopt idd met het touwtje. Probeerde m'n handen wel zo natuurlijk mogelijk te houden haha! Ik vond het overal nog heel knap gedaan juist met wegwerken