[PP] 2023, een jaar lang lekker aanmodderen
En het leek me leuk om nog zo’n topic te maken over dit jaar!
Voor de mensen die Nicky nog niet kennen, Nicky is een 5 jarige merrie, kruising Mini-Appaloosa x Shetlander. Een kleine eigenwijze vreetzak maar o zo lief

We hebben ook een volg topic:
[PP] [VOLG] Nicky, de kleine stippelpony
Dit jaar was wat chaotisch, ik was erg zoekende naar wat voor werk ik wilde doen en ook lichamelijk ging het af en toe niet zo lekker. Maar toch was het een mooi jaar waar ik in dit topic graag wil op terugblikken!
We beginnen in januari, we hadden sneeuw!

Ik ging met Nicky lange lijnen en dat zorgde voor dit mooie plaatje:

In februari en maart maakte we nog wat wandelingetjes, maar het wandelen werd steeds gevaarlijker door idiote weggebruikers. Toen we bijna waren aangereden door een vrachtwagen was ons plezier in het wandelen helemaal weggenomen. Ontzettend jammer, maar we genieten nog van de herinneringen van de leuke wandelingen samen

Omdat wandelen niet meer ging, besloten we ons in april en mei te focussen op grondwerk in de bak.
Eerste foto is van een grondwerk sessie in april, tweede foto is gemaakt na een lange lijnen les van Berith in mei, goed belonen met kriebels

In juni en juli hebben we het wat rustiger aan gedaan, ik kampte hier en daar wat met mijn gezondheid en dergelijke.
Nicky genoot wel van haar zomervakantie

Eerste foto, Nicky kan zo intens genieten van kriebels

Tweede foto, ze mocht lekker de wei op!
Derde foto, op Nicky’s 5e verjaardag trof een stalgenootje Nicky zo aan. Lekker dutten

In augustus besloot ik wat mooie foto’s van Nicky te maken! Fotografie is toch wel een van mijn hobbies, ik doe het graag! En met zo’n knap model is het natuurlijk helemaal leuk

Daarnaast had ik Nicky die maand precies 4 jaar, dus het was een mooie gelegenheid om wat leuke kiekjes te maken

Voor deze foto’s had ik ook een topic aangemaakt:
[PP] Vier jaar vieren!

In september pakte we de draad weer een beetje op.
Ik was, en ben nog steeds, een beetje zoekende naar wat we samen willen bereiken in onze trainingen. En op wat voor manier we dan samen gaan trainen. Plezier voorop! Daarom begonnen we op speelse wijze met wat simpele trainingen. Vooral veel lol hebben samen, dat is natuurlijk het belangrijkste

Alhoewel ze soms misschien niet heel erg gediend was van mijn grappen… als blikken konden doden

Ze was wel ontzettend trots op zichzelf dat ze op de ikea mat durfde te staan

In oktober (her)ontdekte we hoe leuk springen wel niet is

En in november was ons tuigsetje helemaal compleet, een navy dekje met rose gold accenten matcht prachtig met haar kaptoom in dezelfde kleuren! Ook staat haar naam op het dekje geborduurd

Wat is het toch een onwijs knappe pony

En uiteraard moest ze even giraf spelen tijdens het kriebel momentje

Dan zijn we in december aanbeland! Net zoals vorig jaar vieren we een beetje dat ze al zo lang op haar huidige stal staat. En net zoals vorig jaar vieren we dat met appeltjes, dat is verschrikkelijk lekker aldus Nicky

Dankjewel voor het kijken en tot volgend jaar