Ik ben absolute fan van Renate! Erg knappe foto’s van knappe paarden, èn een knappe dame. Een beetje jammer vind ik jouw kledij, en dan vnl de kleur. Maar dat is puur persoonlijk.
Bella: hoeft niet stiekem hoor... Luna IS gewoon knap Konstantine: de onderste is onze kerstkaart dit jaar Lukasje: ik heb bewust deze kledij gekozen... een jurkje is niet zo mijn ding, en met de temperatuur die er tijdens de shoot was, ook niet verantwoord... ik word heel snel ziek, en als mijn spieren te koud worden, kan ik de dag erna niet meer bewegen, bij wijze van spreken. Roze is een van mijn absolute lievelingskleuren, en dit truitje is een van mn favorieten... de rijbroek is een van mn lievelingsbroeken, en onder de roze trui zit een softshell jas, zodat het nog enigszins meeviel met de kou. De voorzorgsmaatregelen hebben overigens niet geholpen, want ik ben alsnog bijna 2 weken goed ziek geweest
Prachtige foto,s! Die onderste zou ik een kerstkaart van maken.
''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''
Jij hebt het echt getroffen met jouw vierbeners, Banjer!
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! &if=1