En ik ben nu onderweg om haar te bezoeken . We doen eerst een nachtje Reims en bezoeken daar de kerstmarkt. En dan morgen door na Saint Sornin la Marche!
Mijn haflinger merrie van 20 staat bijna twee weken op la Petite Gagne ( anderhalf uur met de auto van Equine pensions).
Veel plezier JeaDH !!! . Genieten om weer eens te kunnen gaan kijken.
pien_2010
Geplaatst: 14-12-24 10:02
Mijn paard Polie staat in de kudde bij vrienden Jeffrey en Lizy (Palousaboy). Het voelt gek genoeg niet als dat ze in pension is nu. Dit omdat voordat het pension startte Polie naar hen is gegaan na de dood van Chico. Het was win voor hun merrie en win voor Polie. Nu is het wel veel levendiger geworden dus positief ook al heeft Polie nog niet een echte vriendin na de dood van Douchette. Als ik kom te overlijden mag Polie gewoon blijven. Dat voelt fijn.
JeaDH
Geplaatst: 15-12-24 00:17
Vandaag Esprit weer even kunnen knuffelen Ze is nog steeds dezelfde, en ziet er uit alsof ze het enorm naar haar zin heeft op deze plek. Ik heb nog steeds geen spijt, dat ik haar op deze plek van haar pensioen laat genieten!
Goed! Ze leeft lekker haar leventje daar en lijkt het heel goed te kunnen vinden met Loesje, de shet.
JeaDH
Geplaatst: 05-01-25 15:03
Ik was vandaag even met de hond naar het bos, en kwam toen op paden waar ik met Esprit ook vaak reed. Dan mis ik Esprit en onze buitenritjes wel even hoor Hier gaven we altijd even flink gas