Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is nog niet helemaal zeker
En de plannen die ik had, zijn nu van de grond aan het komen en hoop ik aankomend jaar mee van start te kunnen gaan
Tuurlijk heeft hij karaktereigenschappen die ik in een eigen paard niet zou hebben uitgezocht, en het is een groot verschil na 4 jaar enkel IJslanders. Maar daar leer ik ook weer van, en hij is op zijn eigen gekke manier ook erg leuk!
altijd dat gevreet en ontsnappen en gedoe... nou ik heb er momenteel 2, het mennen wat ik zo gevaarlijk vond en niks aan, doe ik nu toch haha
ik ben onwijs gek van der geweest maar als ik zeg dat ze mij ruim 10k aan de da heeft gekost dan staat iedereen altijd wat wazig te kijken. Haar gedrag werd bij mij steeds erger en ik dacht dat misschien een veulentje fokken de oplossing was. Nog geen 3 maanden drachtig en ze werd steeds vager kreupel, meer gek gedrag en echt mager terwijl er echt voer in ging. Uiteindelijk heb ik nog geen jaar op der kunnen rijden in de 4 jaar dat ik der heb gehad. Na het zoveelste onderzoek, poedertje, peutje en weet ik het was er nog niet echt een oorzaak. Gelukkig zag mijn eigen da in dat ze echt gevaarlijk werd en zei je kan een paar dingen doen, ik slaap der voor je in of je zoekt nog naar een oorzaak of je houd der zo. Ik wilde toch graag de oorzaak weten want stel je voor er is iets aan te doen. Nou niet veel later kwam er na grondig onderzoek uit ernstige vorm ecvm en een kapot si gewricht. Nog ingespoten en mijn best gedaan maar het hielp gewoon niet. Dus ook van deze kon ik afscheid nemen.. in de tussentijd had ik een pony maatje voor haar gekocht zodat ze hou vast had en een maatje.