EJL-ITP Veel doelen bereikt

Moderators: Dyonne, Neonlight, Sica, C_arola, Coby, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DJZ

EJL-ITP Veel doelen bereikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-24 02:40

Het jaar is nog niet helemaal voorbij, maar aankomende tijd staat er nog maar weinig op mijn planning wbt doelen en paarden, dus kunnen we alvast Een Jaar Lang overzichtje maken :D

Mijn doelen dit jaar waren:
Met Friese hengst Diablo eindigen in het L1+1, zodat we eindelijk onze startkaart kunnen gaan aanvragen. We zijn het jaar begonnen met B+1.
Daarnaast wilde ik dit jaar een start gaan maken met een idee wat al meerdere jaren in mijn bovenkamer rond dwaalt en eindelijk vorm heeft gekregen.

Met Project Pablo was mijn doel voor dit jaar om ontspannen op zijn rug te kunnen klimmen, te stappen, stoppen, sturen en draven. En ook dit doel is volledig bereikt <3

Ook de track heeft best wel wat aanpassingen gekregen, waar ik echt heel blij mee ben. Het is nog lang niet klaar, maar door gebrek aan tijd en een beetje geld, duurt het allemaal wat langer :P

We starten in Januari. Ik was er in december achter gekomen dat de boom van mijn vorige zadel was gebroken, waardoor ik in januari een ander zadel heb laten aanpassen en is de osteopaat erbij geweest, om uit te sluiten of Diablo door het kapotte zadel last van zijn lijf heeft gekregen. Gelukkig was dit niet het geval en konden we met het nieuwe zadel weer fris en fruitig aan de slag.

In februari stond onze 2e wedstrijd gepland in Vorden. Dit leverde ons 2 hele winstpunten op *\o/*
[PP] Paard met veel haar: prachtig maar niet praktisch

Maart werd het weer al een klein beetje beter.
Diablo en ik hadden onze 3e wedstrijd in Gendringen, waar we met 3 winstpunten en 2x de 1e prijs naar huis gingen :oo
https://youtu.be/tQu2Igz2URI
Afbeelding

Ook Pablo ging ineens als een trein:
[PP] Project Pablo: vertrouwen en geduld zijn de sleutels tot succes

Dan komen we aan in april.
De track kreeg nog wat meer aanplanting:
Afbeelding

En terwijl ik bezig was om een beukenhaagje te planten, gingen de paarden een feestje bouwen :):)

Amanda/Daihyo kwam langs om wat foto's te maken van mijn stekkie en de paarden <3
[PP] Niks is zo fijn als paarden die tevreden zijn

Afbeelding

Diablo mocht weer eens mee op pad, dit keer een eindje verder weg: Woudenberg. Onze 4e wedstrijd alweer en we zijn niet voor niks gegaan := We kwamen thuis met 4 winstpunten, waardoor de teller ineens op B+10 stond :wow:
[PP] Zeggen we de B alweer toedeloe?

Afbeelding

En ook Pablo heeft bewezen een geschikt rijpaard te worden *\o/*
https://youtu.be/AzGE_dovLgg

En toen was het ineens alweer mei.
Ons L1 debuut stond op de planning, maar door de heftige regenval, werd deze geannuleerd..
Gelukkig kon de portofolio shoot met Aiyana wel doorgaan :j
[PP] Portofolio shoot met Diablo

In mei was er ook sprake van een mogelijke 'gezins' uitbreiding. In plaats van zwart, werd het ineens wit :Y)
Afbeelding

Begin juni was het dan zover: Tango, een 24 jarige Italiaanse ruin, mocht zijn actieve pensioen bij de 3 zwarte musketiers gaan slijten <3 Na enkele dagen mocht Tango al als volwaardig groepslid deelnemen :D
[PP] Het is nu wel heel zwart/wit...

Afbeelding

Ook hadden Diablo en ik eindelijk ons L1 debuut en ondanks het warme weer, kwamen we thuis met onze eerste winstpunt *\o/* Helaas geen beelden of foto's van deze wedstrijd, maar wel een doel wat we konden afstrepen :D

Wel heb ik een filmpje gemaakt van de aanpassingen van de track:
https://youtu.be/DxtGFa5zlTM

En van mijn nieuwe hobby: mestvissen :))
https://youtu.be/i5fYKPAiwvo

En dan belanden we ineens in de 2e helft van het jaar :j

Tango doet het heel goed in de groep en wordt prima geaccepteerd door de meest sociale hengst die ik ken. Met Pablo gaat het rustig en ook de kleine Spook leeft zijn leventje tussen zijn grote matties <3
Afbeelding

Ook stond er een shoot op de planning, die ik al lange tijd wilde doen en dankzij Marlies Trap/Bellatrix is deze tot uitvoering gekomen <3 Nog steeds enorm dankbaar voor jullie lieve reacties in dit topic <3 +:)+
[PP] Je draagt uit, wat je voelt

Afbeelding

En dan komen we aan in augustus.
Een drukke maand voor Diablo := (Sorry jongen :* )
We begonnen met een shoot van Nathalie van den Berg Hofman.

Afbeelding

Gevolgd door een shoot met Melanie K Photography
[PP] Familieportret, Tango zijn eerste shoot en.....Z....

Afbeelding

We mochten model staan voor RS saddles en Diablo mocht zijn schoonheid ook aan een jury tonen tijdens een keuringsdag in Gendt :j
[PP] Knappe Diablo als model en op de keuring

Afbeelding

En niet paard gerelateerd, maar wel enorm schattig: Mijn huiskat Soep heeft op 7 augustus een nestje van 5 kittens gekregen <3
https://boktimg.nl/img/m/e8kSn2.jpg
https://boktimg.nl/img/m/I9XWUq.jpg

September was het dan eindelijk weer een beetje rustiger voor de paarden.

Afbeelding

Toen brak oktober aan. Heel veel heb ik niet gedaan met de paarden deze maand. Wanneer er tijd was en een beetje energie, stapte ik ff op, de musical uitvoering hadden we en daarna was ik moe, heel moe :O :Z
Een halloweenrit heb ik voorbij laten gaan, geen griezelshoot gepland. Het enige wat ik met halloween heb gedaan, was even met El Diablo naar de Epplejeck om een bak treats te halen *pum*

Ook november was rustig. Pablo doet het echt zo goed, dat ik er vorige week een topic voor heb geopend. Het doel met hem heb ik dan ook zeker bereikt *\o/*
[DRS] Project Pablo: Werken aan de basis

Dit jaar kon ik dan eindelijk een start gaan maken met een nieuw project, waar ik al jarenlang mee in mijn bovenkamer zat: Mijn eigen Zorro show opzetten :D Het script kreeg in het begin van het jaar al vorm, de choreo voor het schermen hadden Kjeld/Gothico en ik inmiddels al een aantal keer geoefend en nu Tango op mijn pad is gekomen, was het ineens iets makkelijker geworden om ook de pas de deux van de grond te krijgen, door een hele fijne amazone, die mee wilt werken aan dit project *\o/*

Afbeelding
Diablo's thoughts: What are you waiting for?? We have to go NOW!!!
Foto Nathalie van den Berg Hofman

Mijn doelen komend jaar zijn als volgt:
De startkaart gaan aanvragen met Diablo. Daarnaast hoop ik dat de show tot uitvoering gaat komen en gaan we Diablo leren om ridderpaard te worden :))
Met Pablo wil ik gaan kijken of we komend jaar ook de galop erbij kunnen gaan pakken en eens kijken of hij ook een ander persoon op zijn rug accepteerd :)
Voor Tango en Spook: Tango wordt wekelijks een paar keer gereden en ik hoop dat dit komend jaar gewoon fijn doorgezet kan worden en Spook mag gewoon zijn leventje leven. "Werken" hoeft voor hem niet meer. Hij beleeft er geen plezier aan. Daar en tegen wandelen, kriebels, knuffels en snoepjes zijn dan weer wel meer dan welkom, dus gaan we daar komend jaar gewoon mee door :j

Voor de track: meer groen, minder modder :))

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:29

Leuk verslag zo! Wat heb je veel gedaan en bereikt dit jaar _/-\o_

Pluk de dag voor je in een vaas eindigt ~ Loesje

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: EJL-ITP Veel doelen bereikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:31

Super leuk overzicht Joe!
Ik vind dat we in het nieuwe jaar nog maar een shoot moeten doen...ik ga even broeden op een idee. :D

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:20

Oh man wat heb jij een lekker jaar gehad qua paarden zeg! Gaaf dier die witte er bij en je zwarte paarden blijven pareltjes.

Ben heel benieuwd naar je Zorro show!

Life is short....SMILE while you still have teeth!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:01

Wat een super leuk overzicht ! :)
Veel plezier in het nieuwe jaar ! *\o/*

Myrthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 18:17

Te gek, wat ziet het er allemaal tof uit!!
Je track, je paarden en vooral die super gave shoots!!
daar ben ik wel een beetje jaloers op!
Ben ook heel benieuwd naar de zorro show, houd je ons op de hoogte?

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-24 22:25

Dank jullie wel <3
Zodra ik vind dat we ervoor kunnen gaan, zal ik zeker een bericht eruit gooien :D

Bellatrix schreef:
Super leuk overzicht Joe!
Ik vind dat we in het nieuwe jaar nog maar een shoot moeten doen...ik ga even broeden op een idee. :D

Hahaha is helemaal goed. U roept, wij draaien :))

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 12:18

Wauw, wat hebben jij en je paarden veel gedaan/beleefd! De foto waarmee je nu in uitgelicht staat is echt super cool, ik ben benieuwd naar de volgende shoot! :D

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-24 03:02

Dank je wel :D
Ik ben ook heel benieuwd met wat voor een ideeën Marlies gaat komen :)) O:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie