Toen een vriendin van mij een foto doorstuurde waarop ze in prachtige herfstkleuren met een hele gave rok stond, was ik stiekem wel heel erg jaloers. Eerlijk is eerlijk. Wat tof dat ze voor zo'n 'one time' concept gevraagd was! Of in ieder geval, dat dacht ik! Niets bleek minder waar, deze fotografe had een zogenaamde 'herfst-rok' beschikbaar en was gewoon te boeken.
Say no more, dacht ik. Op woensdag had ik een berichtje gestuurd en het was nu of nooit; immers een week geleden hing het bos nog vol, maar hoe lang nog? Zaterdagochtend ging de fotoshoot plaatsvinden, fingers crossed! Het was een koude en frisse ochtend met een beetje mist toen we naar het bos vertrokken. In 'ons' bos hebben we een heel mooi pad tussen de bomen die bezaaid lag met bladeren, en ook in de bosjes en bomen zaten nog bladeren. De rok paste hier perfect in, net als mijn knappe merrie!
Voor degene die ons niet kennen, dit is Shine Like A Star, of gewoon Beeb. Een Quarter Horse merrie van 14 jaar. Wij zijn al sinds het begin samen en hebben ook alles samen geleerd. We zijn overal voor in! Zo dus ook deze shoot. De fotos zijn gemaakt door Iris van https://www.instagram.com/b_one_picture/, zij heeft deze herfst rok zelf gemaakt en wij stonden als 5e (?) model hiermee. Hoewel het soms toch nog een beetje gek is om te poseren, hebben we er weer heerlijk onze eigen twist aan gegeven!
(voor bokt heb ik de foto's verkleind, dat kan de kwaliteit iets terug hebben gebracht. op iedere foto rust een copyright. sorry voor de niet cap foto's, alles is heel veilig geweest!)
2.
Dit is wel echt een favoriet van mij!
3.
Zoals ik zei .. wij zijn voor alles in. Zodoende moest en zou ik dan ook mét rok erop gaan. Het was even kijken of het met de rok kon, aan Beeb hoef ik niet te twijfelen. En ja hoor!
En tsja ... je bent een western combinatie, of je bent een western combinatie. Die hoed was een goede toevoeging!
6.
7.
Wat kijk ik toch verliefd heh
8.
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik ontzettend enthousiast over de rok was, maar bovenal ook het geweldige resultaat. Ik ben heel dankbaar dat dit zo snel in werking gezet kon worden! Natuurlijk heel trots op mijn lieve merrie die zo lekker geduldig en braaf alles over zich heen laat komen. Dit zijn natuurlijk wel weer muur-waardige foto's! Welke zou jij uitvergroten?
Dankjewel voor het kijken!
Warme groet,
Denise