Paardrijden zonder eigen paard kop noord holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

userrr1

Paardrijden zonder eigen paard kop noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-24 23:16

Ik wil heel graag weer gaan lessen, maar ik wil niet terug naar de manege omdat ik daar de vrijheid niet heb die ik met een eigen paard had. Ik kan momenteel niemand vinden die een verzorger zoekt ofzo.
Ik vroeg me af er mensen zijn in omgeving den helder die les geven met hun eigen paarden. Dus dat ik les krijg op hun paard.
Mocht iemand iets weten, wordt erg gewaardeerd

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 00:31

userrr1 schreef:
Ik wil heel graag weer gaan lessen, maar ik wil niet terug naar de manege omdat ik daar de vrijheid niet heb die ik met een eigen paard had. Ik kan momenteel niemand vinden die een verzorger zoekt ofzo.
Ik vroeg me af er mensen zijn in omgeving den helder die les geven met hun eigen paarden. Dus dat ik les krijg op hun paard.
Mocht iemand iets weten, wordt erg gewaardeerd

Als je echt heel goed les wil op hele goede paarden moet je Elly Olivier contacten. Maar dat is niet om de hoek.
Ik woon zelf in Jdorp maar ik heb momenteel alleen IJslanders dus daar heb je niet zoveel aan

truitje

Re: Paardrijden zonder eigen paard kop noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 11:43

Op de website van Horsify staan veel beschikbare verzorgpaarden in Den Helder, waar je ook les mee kunt nemen. Misschien staat er hier wat leuks voor je bij?