Zelfs het uitklappen was geen enkel probleem voor m
Vandaag vanwege t weer en niet fit zijn geweest van mijn kant besloten om ipv te gaan rijden met een stalgenootje ook eens te spelen. Joker draaide er zn hoef uiteraard niet voor om

Uiteraard ook weer met de bal en vlag maar ook met een vuilniszak en een poolnodel gespeeld.
Het mooie is dat het totaal geen dooie is om het zo maar te noemen. Altijd lekker voorwaarts en nog steeds zn (soms) flinke kuren. Echter hierin is ie zo ongelooflijk koel en enthousiast dat ie zo bomproef als maar zijn kan lijkt/is

Voor een volgende keer willen we met een zeil nog aan de gang (overheen en om hem heen doet ie sowieso) met bijv flesjes.
En wie weet vind ik nog eens zo'n opblaasbaar pak om mee op m te kruipen

Hij vind dit enorm leuk om te doen maar merk dat ie de uitdaging er ook wel in wil (alle nieuwe dingen zijn 2x zo leuk)
Echter begint mijn brein wat kortsluiting te krijgen met wat ik nog voor leuks kan bedenken voor mn pretletter.
Dus tips/voorbeelden zijn altijd welkom

En waarom we dit doen ?
Hij vind t super om uitgedaagd te worden in zn koppie, niet alles elke keer hetzelfde.
Ik denk en merk dat dit sowieso enorm goed is voor het zelfvertrouwen en vertrouwen in elkaar.
Sowieso kan je gekke dingen tegen komen buiten en weten we beide dat we wel gekker hebben gezien. (Maar dat ene grassprietje ... )
Zolang hij t leuk blijft vinden blijven we heerlijk spelen.